?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 19:03
کد خبر : 1034

رها طناز

آموزشی /مادر شوهرت رو دریبل کن

آموزشی /مادر شوهرت رو دریبل کن
برای اینکه بتوانید در مقابل تکل های دوپای مادر شوهرتان مانند مسی حرکت کنید با این مطلب و سایت چمدون همراه باشید

بعضی ها معتقدند بهترین مادر شوهرها هم در نهایت سالی چند بار روی پای عروس  نگون بخت شان تکل دوپا می روند و موجبات مصدومیت روحی عروس های بی گناه را فراهم می کنند مخصوصا در سال های اول ازدواج تا به اصطلاح گربه را دم حجله کشته باشند و به عروس بفهمانند که اینجا کت تن کیست ؟

مادر شوهر ها مانند دوربین VAR که در بازی های فوتبال مورد استفاده قرار می گیرند  آنقدر تصویر را عقب و جلو و آهسته می کنند تا در نهایت بتوانند کارن زرد و قرمزی را نصیب عروس بینوا کنند و در این میان آقای داماد و پسر خانواده هم میان این دو گرفتار می شود و نمی داند که باید طرف چه کسی را بگیرد .

اگر بخواهید  مانند مسی و رونالدو مادرشوهرتان را دریبل زده و مثل آب خوردن کنار بگذارید باید به شما بگوییم که روی تمام نقشه هایی که در ذهنتان است را خط قرمز بکشید که نه تنها هیچ یک جواب نمی دهند بلکه موجب افزایش کدورت ها خواهند شد .

ابتدا باید بدانید که بزرگترین اشتباه این است که رفتار و برخورد نامناسب مادر شوهرتان را نباید به حساب همسرتان بگذارید حتی اگر همسرتان از نظر شما یک مرد بی عرضه و ناتوان است که نمی تواند در مقابل ظلمی که به شما می شود مدافع تان باشد .

پس هرگز او را وارد این بازی نکنید و با او تلافی نکنید که این اشتباه مهلک ترین خطا محسوب می شود .

اگر تصمیم گرفته‌اید که با خانواده همسرتان قطع رابطه کنید که البته این هم اشتباه است هیچ وقت همسرتان را مجبور به قطع رابطه با والدین و خانواده اش نکنید چون هیچ مردی شما را به مادرش ترجیح نخواهد داد و در نهایت این شما هستید که بازنده ابن دوئل خواهید بود .

یاد بگیرید که رفتارتان را کنترل کنید و در هنگام مواجه به تکه آجرهایی که مادر شوهرتان به سوی شما پرتاب می کنند مانند یک استاد کار بنا برخورد کرده و هر تکه را پس از دریافت روی قسمتی از دیواری که می سازید بگذارید و با ملات صبر پر و محکم کنید مطمئن باشید که بالاخره مادر شوهر عزیزتان در نهایت خسته خواهد شد و مصالحش به اتمام خواهد رسید .

این مطلب ادامه دارد و در آینده قسمت های جدید را برای شما منتشر خواهیم کرد پس با چمدون همراه باشید .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.