?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 0:56
کد خبر : 1148

والنسیا قلب تپنده گردشگری اروپا

والنسیا قلب تپنده گردشگری اروپا
اسپانیا یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری اروپا به شمار می آید ،کشوری زیبا با مردمی خوش مشرب و مهمان نواز

سرویس گردشگری چمدون _اسپانیا همیشه برای ما ایرانی ها کشوری جذاب و در کانون توجه بوده است ،شاید به خاطر دو تیم پر طرفدار بارسلونا و رئال مادرید و یا بازی های شگفت انگیز تیم ملی اسپانیا در جام‌های جهانی .

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا پس از بارسلونا و مادرید به حساب می آید شهری که در تلاش است تا تبدیل به اولین مقصد گردشگران دنیا در سفر به اسپانیا باشد .

شهری سر سبز با آب و هوای مدیترانه ای و دمای هوای ۱۸ درجه سانتیگراد در حالی که در ۳۰۰روز از سال حتما آفتاب را در آسمان آبی آن ملاقات خواهید کرد .

این سال ها فصل طلایی غذا در والنسیا به شمار می آید و توصیه می شود هر نوع غذای برنجی را امتحان کنید  به خصوص پائلا

شاید جالب باشد که بدانید بیش از ۲۰۰ غذای برنجی در منطقه والنسیا  پخت می شود، بنابراین باید حداقل یکی از آنها را امتحان کنید. اما چمدون  به  شما  توصیه می‌کند که بدون امتحان کردن غذای معروفی که احتمالاً معروف‌ترین غذا در سراسر اسپانیا است، که در دهه ۱۸۰۰ در والنسیا متولد شد، آن را ترک نکنند : پائلا.

پائلا مهم‌ترین غذایی است که در والنسیا  میل خواهید کرد .پائلا برای والنسیایی ها  چیزی بیش از یک غذا است  – این یک آیین مهمان‌نوازی برای آنان  است». یک بشقاب  پائلا برای به اشتراک گذاشتن یک لحظه خوشبختی  با دیگران است، 

blank

خود را در تاریخ پیچیده والنسیا غرق کنید

مورها صدها سال بر والنسیا حکومت کردند و تأثیر حاکمان شمال آفریقا و فرهنگ اسلامی هنوز در معماری و جاده های باریک شهر، در کنار ساختمان های رومی و مدرن زنده است.

قدم زدن در قلب مرکز تاریخی والنسیا، سیوتات ولا، شما را از کنار برخی از دیدنی ترین ساختمان های شهر  عبور می دهد

این ساختمان ها عبارتند از: La Lonja de la Seda، یک بازار ابریشم قرون وسطایی با معماری گوتیک که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است، بازار مدرنیستی Colón، که اکنون محل سکونت فروشگاه‌های مواد غذایی شیک و کافه‌های شیک است، و شهر هنرهای فوق مدرن و آینده‌نگر. and Sciences، ساختمانی منحصر به فرد که توسط معمار بومی والنسیا، سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده است. این مجموعه دارای یک آکواریوم، یک سالن کنسرت و یک افلاک نما است.

برای چشیدن طعم زندگی امروزی والنسیا، در محله‌های امروزی روزافه، با زندگی خیابانی پرهیاهو و بارها و کافه‌های جدید و جالب، و ال کارمن، محله‌ای قدیمی با فضایی زیرزمینی، پر از هنر خیابانی، قدم بزنید.

 به موسیقی والنسیا گوش دهید

جالب است بدانید  بیش از ۱۰۰۰ گروه موسیقی سنتی در منطقه والنسیا (گروه های مشهور بین المللی) وجود دارد که بسیاری از آنها در جشنواره های سالانه هزاران نفر شرکت می کنند.

این منطقه دارای صحنه موسیقی التقاطی ، غنی از سبک‌های مختلف موسیقی سنتی سنتی است که در قرن‌های گذشته در والنسیا تکامل یافته است، از جمله فندانگو و جوتا، که با رقص‌های سنتی متناظر آنها همراه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.