?>
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 16:15
کد خبر : 1430

سه مدل ابروی ترند ۲۰۲۳ /اختصاصی چمدون

سه مدل ابروی ترند ۲۰۲۳ /اختصاصی چمدون
ابروها و مدل آنها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند

blank blank

 

این  مدل از آبرو در واقع از  کره سرچشمه می‌گیرد، از ابروهای پرتر با کمانی کم و دمی تشکیل شده است که در انتها به شیوه‌ای ظریف می‌ریزد».

“برای رسیدن به این مدل ابرو ، ابتدا باید قوس آبرو  را رها کنید. برای خلاص شدن از قوس، به انتهای ابرو نزدیک دم رفته و موهایی که به سمت پایین می‌روند را موچین کنید. این باعث می شود ابروهای شما صاف تر به نظر برسند. با این حال، مراقب باشید که بیش از حد بلند نکنید – فقط به مقدار مناسب. ابروهای شما همچنان باید طول خوبی در سراسر چشم داشته باشد .

blank

ابروی طبیعی در سال ۲۰۲۲ محبوبیت خود را  دوباره به دست آورد و در مورد چسبیدن به فرم طبیعی شما با ظاهری مشخص تر است. نه چندان لاغر و نه چندان ضخیم؛ مینیمالیستی تر و ساده تر. 

این بدان معناست که همه ضخامت‌ها از جمله ضخامت ابرو تا دم و قوس خفیف برداشته می‌شوند – بنابراین هیچ چیز اغراق آمیز نیست. استفاده از موچین کج (مانند موچین کج کلاسیک ) بهترین نتیجه را به شما می دهد، زیرا لبه صاف را می توان به راحتی به موازات پوست زاویه داد تا شما را قادر سازد حتی موهای ریز را بگیرید و راحت تر آنها را بیرون بکشید. جهت رشد مو.»

 

blank

مایکلا کوئل بازیگر و نویسنده و بیلی ایلیش نوازنده از طرفداران برجسته ابروی کرکی هستند.

«روند بزرگ سال ۲۰۲۱، ابروی کرکی اینجاست که بماند. این شامل برس زدن موهای ابرو با پوست و استفاده از حداقل مداد و پودر است تا ظاهری بسیار طبیعی تر و کمتر مشخص داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.