?>
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 6:22
کد خبر : 1850

درمان سر درد در ۲دقیقه/+هرآنچه که باید بدانید /اختصاصی چمدون

درمان سر درد در ۲دقیقه/+هرآنچه که باید بدانید /اختصاصی چمدون
سر درد خیلی آزار دهنده است و رهایی از آن هم خیلی راحت نیست اما اینجا به شما می گوییم که چطوری ظرف ۲دقیقه سر درد را درمان کنید

چمدون – از ناخوشایندترین چیزها قطعا سردرد است. وقتی باید کار کنم، خانه را تمیز کنم یا با کسی قرار ملاقات  داشته باشم، اگر سردرد داشته باشم، مطلقاً هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. امروزه مردم عادت کرده اند برای دارو به داروخانه بروند، اما این داروها به همان اندازه که به بقیه بدن ما آسیب می زنند کمک می کنند. چگونه در ۲ دقیقه از شر سردرد خلاص شویم؟ آیا امکان دارد؟ آیا راه های طبیعی وجود دارد که بتوانیم امتحان کنیم؟ امروز همه چیز را برای شما توضیح خواهیم داد .

چقدر طول می کشد تا سر درد از بین برود ؟

به گفته بسیاری از متخصصان، سردرد طبیعی که در طول روز دچار می‌شویم در حدود ۳۰ دقیقه و گاهی یک ساعت می‌گذرد. خیلی

 

به سردردی که دارید بستگی دارد، زیرا دلایل آن می تواند متفاوت باشد. آنها همچنین راهی را کشف کرده اند که می تواند سردرد شما را در عرض ۲ دقیقه از بین ببرد، البته اگر علت آن چیزی خطرناک نباشد. به شما توصیه می کنم اگر متوجه شدید که روزها طول می کشد و به سرعت از بین نمی رود، همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

آیا واقعاً می توان در عرض ۲ دقیقه از شر سردرد خلاص شد؟ همانطور که قبلاً اشاره کردم، دلیل سردرد شما می تواند متفاوت باشد و حتی وضعیت بدنی و نحوه نشستن شما در طول روز، گاهی اوقات می تواند منجر به درد شود. این واقعاً می تواند زندگی عادی روزمره ما را مختل کند. چگونه درد را رها کنیم؟ دکتر جان ساندرز اینجاست تا به شما نشان دهد! در این ویدیو او قرار است روتینی را به شما نشان دهد که باید آن را دنبال کنید که به شما کمک زیادی می کند. پیروی از آن آسان است و می توانید آن را پس از آن تکرار کنید. این ماساژی است که می توانید در خانه انجام دهید و واقعا آرامش بخش است. بلافاصله پس از آن احساس آرامش خواهید کرد.
blank
از مرکز تحقیقاتی بیمارستان دانشگاه مایو کلینیک مشهور بین المللی نحوه درمان سردرد را با ما در میان می گذارد. در عوض، متخصصان راه‌هایی را برای متوقف کردن سردردها قبل از شروع و نحوه مقابله با درد میگرن پس از شروع آن توضیح می‌دهند. به گفته دانشمندان، یادگیری مراقبت از خود ضروری است. ظاهراً، یک سبک زندگی که سلامت کلی را ارتقاء می دهد، می تواند دفعات و شدت میگرن شما را کاهش دهد. بیایید دریابیم که چه روش هایی به شما در درمان سردرد کمک می کند.

طب فشاری

طب فشاری یک هنر درمانی باستانی است که بر اساس طب سنتی چینی طب سوزنی بنا شده است. در طب فشاری، فشار به نقاط خاصی از بدن به نام نقاط طب فشاری اعمال می شود. فشار دادن روی این نقاط می تواند به کاهش تنش عضلانی و تحریک گردش خون کمک کند. با استفاده از انگشت شست و اشاره سمت راست خود، نقطه بین پایه شست و انگشت اشاره خود را در دست چپ خود پیدا کنید. این نقطه را به مدت ۵ دقیقه فشار دهید و حرکات دایره ای سبک انجام دهید. کمی فشار وارد کنید، اما نه آنقدر که احساس درد کنید. این روند را روی دست راست خود تکرار کنید.

کمپرس سرد ضد سردرد

قرار دادن کمپرس سرد یا یخ روی سر یا گردن می تواند اثر بی حسی داشته باشد. تکه های یخ خرد شده را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و آن را تا ۱ دقیقه روی پیشانی، شقیقه ها و پشت گردن نگه دارید. پس از سه دقیقه مکث تکرار کنید.

خلاص شدن از شر سردرد در ۲ دقیقه: آب بنوشید!

بدن ما روزانه به ۱.۵ تا ۲ لیتر آب نیاز دارد. نشان داده شده است که نوشیدن آب علائم سردرد را در اکثر افراد کم‌آب ظرف ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت تسکین می‌دهد.

با روغن نعناع ضد سردرد ماساژ دهید

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که روغن نعناع درد را تسکین می دهد. حسگرهای گرما را تحریک می کند و عضلات را شل می کند. در طب سنتی و گیاهی، روغن نعناع اغلب به جای استامینوفن و مسکن های معمولی استفاده می شود، زیرا در برخی موارد اثربخشی بیشتری دارد و کاملا طبیعی است.

سردرد را با غذای مناسب درمان کنید

عادات غذایی شما می تواند بر سردردهای ناگهانی شما تأثیر بگذارد. غذاهای ضد میگرن را به طور منظم مصرف کنید، هر روز تقریباً در ساعت معینی بخورید و در طول روز وعده های غذایی خود را حذف نکنید. توصیه می کنم از غذاهای غنی از ویتامین B و منیزیم استفاده کنید. منیزیم یک ماده معدنی ضروری است که برای عملکردهای بی شماری در بدن از جمله کنترل قند خون، انتقال تکانه های عصبی و آرامش عضلانی مورد نیاز است. جالب اینجاست که نشان داده شده است که منیزیم یک داروی ایمن و موثر برای سردرد است.

می‌توانیم در عرض ۲ دقیقه از شر سردرد خلاص شویم، اما…

سردرد میگرن خلاص شدن از شر آنها روش های آسان درمان های خانگی بدون نیاز به دارو

بله، قبلاً گفتیم که می توان در عرض ۲ دقیقه از شر سردرد خلاص شد، اما چرا سعی نکنید از آن اجتناب کنید؟ اگر می خواهید سالم بمانید، گاهی اوقات تغییر سبک زندگی ضروری است. گاهی اوقات سردردی که ما می گیریم در واقع بدن ما می گوید که چیزی اشتباه است. از طریق یک رژیم غذایی متعادل و ورزش وزن مناسبی را حفظ کنید. پیاده روی سریع، شنا و دوچرخه سواری گزینه های خوبی هستند. استرس را مدیریت کنید، زندگی خود را تا حد امکان ساده کنید و سعی کنید نگرش مثبتی در پیش بگیرید. یوگا، آروماتراپی، طب فشاری میگرن و تنفس عمیق را از جمله برای تکنیک های آرام سازی و تسکین درد امتحان کنید. از زمان خود عاقلانه استفاده کنید و هر روز کمی سرگرم شوید تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید و یاد بگیرید که چگونه میگرن را از درون درمان کنید. نوشیدنی را امتحان کنیداین آب میوه های سبز، و بهبود را خواهید دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.