?>
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 5:41
کد خبر : 1870

مانیکورهای ناخن ترند ۲۰۲۳/اختصاصی چمدون

مانیکورهای ناخن ترند ۲۰۲۳/اختصاصی چمدون
چند طرح زیبای ناخن ترند سال 2023را باهم ببینیم و لذت ببریم

 چمدون -سال جدید در حال حاضر با یک انفجار آغاز شده است و روندهای محبوب قدیمی دوباره از سنگرهای مد ظاهر می شوند. آیا در مورد مانیکور میکرو فرنچ چیزی شنیده اید؟ خوب، آماده شوید، زیرا امسال آن را روی همه خواهید دید! این طرح دوست داشتنی تنوع بسیار زیادی دارد و سادگی زیبا آن را برای هر نوع مناسبتی مناسب می کند. اما این طراحی دقیقا چیست؟ خوب، این همان مانیکور فرانسوی معمول شماست، اما… میکرو. خوب بله، تقریباً همین است! به سادگی یک خط بسیار نازک در نوک ناخن. با این حال، تغییرات بی شمار است. اگر کنجکاو هستید، بیایید چند ایده فوق‌العاده مد روز برای الهام بخشیدن به شما معرفی کنیم .

اینجا شش ایده مورد علاقه  برای ناخن میکرو فرنچ و ایده های اصلی تر در گالری عکس آورده شده است! اگر سادگی می خواهید، اما می خواهید منحصر به فرد باشید… اگر دوست دارید محتاط باشید، اما در عین حال اصیل باشید… پس این طرح برای شما ساخته شده است! فوق العاده زیاد هستندطراحی های هنری ناخن مانند مانیکور ایتالیایی یا هنر ناخن سنگی. اما شخصاً فکر می کنم این سبکی که امروز داریم یک برنده واقعی است! پس بیا یه گپ کوچولو بین دخترا بزنیم!

ایده ناخن روز ولنتاین ۲۰۲۳

مانیکور فرانسوی دوبل

آیا می دانید در این گوشه چه خبر است؟ ۱۴ فوریه! عشق در هوا است و ما، تیم DeaVita، دیوانه وار به دنبال بهترین هستیمهنر ناخن روز ولنتاین ۲۰۲۳. همکاران من واقعا سبک های رنگارنگ را دوست دارند، اما من، به من سادگی بدهید! این مانیکور فرانسوی دوتایی فوق العاده با جلوه میکرو رنگ صورتی و قرمز دارد. ترکیب این دو رنگ زیبا هر زنی را که عاشق عاشقانه و سایه های آتشین غروب آفتاب است، مجذوب می کند!

مینی مانیکور فرانسوی اصل

مانیکور میکرو فرانسوی

مینی مانیکور فرانسوی اصلی تکنیک خاصی در پشت ایجاد خود ندارد. با این حال، برای زنان مبتلا بیشتر مناسب استنان های کوتاه. آنچه شما نیاز دارید لاک شفاف و یک خط سفید میکرو در نوک ناخن برای تکمیل استایل است.

سیاه و سفید نوشته شده است!

هنر ناخن روز ولنتاین 2023
مینی مانیکور فرانسوی

بیایید واقعی باشیم… بیشتر زمستان تمام شده است. بنابراین، برای آماده شدن برای بهار و تابستان، چرا به ایده های رنگارنگ تری روی نیاورید؟ نوک ناخن های خود را رنگارنگ و سرگرم کننده کنید و آنها را در پالت رنگین کمان فرو کنید! خواب زمستانی را مانند یک خرس بزرگ متوقف کنید و با سایه های رنگارنگ مورد نیاز خود از منطقه راحتی خود خارج شوید!

شیطان در جزئیات است

مانیکور فرانسوی مدرن

در نهایت، اگر شخصاً مانیکور میکرو فرنچ را خیلی خسته کننده می‌دانید، چرا جزئیاتی را اضافه نکنید؟ این گل های سفید ظریف به طور یکپارچه با سبک ترکیب می شوند و آن را منحصر به فردتر و زیباتر از همیشه می کنند.

مانیکور میکرو فرانسوی: ایده های دیگر

ترند رنگ لاک ناخن 2023

در مورد این مانیکور فرانسوی به رنگ سبز چطور؟ من فقط آن را دوست دارم!

گرایش های هنر ناخن 2023

کدام ترند ناخن فوریه ۲۰۲۳ مورد علاقه شماست؟

ناخن های ژل شیک 2023

این مانیکور فرانسوی دوتایی یک رویا است!

ناخن های روز ولنتاین

خوب، بله… سبز رنگ مورد علاقه من است! من عاشق این سبک هستم!

ترندهای هنر ناخن 2023

مینی مانیکور فرانسوی به رنگ طلایی و پیچشی! نظر شما در مورد این هنر ناخن انتزاعی چیست؟

مانیکور فرانسوی رنگارنگ اصلی

طلا فقط دزدان دریایی را مسحور نمی کند! ببین چقدر زیباست!

blank

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.