?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 14:19
کد خبر : 2084

در رستوران شاندیز صفدری کیش چه خبر است

بخورید بزنید برقصید اما دستشویی نداریم / عجیب اما واقعی

بخورید بزنید برقصید اما دستشویی نداریم / عجیب اما واقعی
رستوران شاندیز صفدری با موسیقی زنده قیمت های آنچنانی ما بدون دستشویی در جزیره زیبای کیش

سرویس گردشگری چمدون – یکی از مسافران عزیز جزیره کیش مطلبی برای چمدون ارسال نموده که مطالعه آن خالی از لطف نیست .

blank

چند روزی را مهمان دوستان در جزیره زیبای کیش بودم که به اصرار یکی از رفقا برای صرف شام به رستوران شاندیز صفدری کیش رفتیم که گویا حال و هوای خاص خودش را دارد .

جمعیت زیادی در میزو صندلی های کیپ و چسبیده به هم یا مشغول صرف شام بودند یا در انتظار سرو آن ! عده زیادی هم با خواننده و گروه موزیک روی سن همراهی می کردند و خلاصه جو زیبایی به راه انداخته بودند ،بعد از سفارش غذا برای مراجعه به سرویس بهداشتی به سختی و از لابلای میز و صندلی های چسب هم عبور کردم و طبق راهنمایی یکی از پرسنل به سمت دستشویی های بیرون ساختمان به راه افتادم .

با کمال تعجب دیدم که تنها دو دستشویی زنانه و مردانه وجود دارد و به گفته ی آقایی که کنار درب ایستاده بود و گویا از کارکنان محسوب می شد امکان استفاده از دستشویی ها به علت خرابی وجود نداشت و وقتی اصرار مرا دید توصیه کرد اگر نیاز شما ضروری است به دستشویی داخل آشپزخانه مراجعه کنید که آنجا نیز اعلام شد دستشویی بسیار کثیف است و بهتر است نروید و القصه دست از پا درازتر برگشتم سر میز و پس از چهل دقیقه انتظار که  سفارش مان  را آوردند  خوردیم و عطای ماندن را به لقایش بخشیدم و در تمام طول مسیر به این فکر می کردم که این منوی با قیمت های آنچنانی ،آن غذای بی کیفیت  و رستورانی که حتی اندازه مراکز رفاهی بین راهی دستشویی ندارد چه سنخیتی با جزیره زیبا و دیدنی کیش دارند ؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.