?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 12:17
کد خبر : 2059

چرا به آناهیتا حسادت می کنند/خانم خاص

چرا به آناهیتا حسادت می کنند/خانم خاص
آناهیتا درگاهی خانم خاص سینمای ایران ،هنرمندی واقعی و بی حاشیه و صاحب سبک

سرویس هنرمندان چمدون _آناهیتا درگاهی بازیگر خوش سیما و کار بلد سینمای ایران ، متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران ، هنرپیشه و نقاش است.

blank

آناهیتا نقاشی را از ۷ سالگی زیر نظر عباس کاتوزیان آموخت و  تاکنون سه نمایشگاه انفرادی در کاخ نیاوران، گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده و در نمایشگاه گروهی موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دبی نیز حضور داسته است. آناهیتا درگاهی تجربه طراحی گرافیکی پوستر را نیز دارد و تهیه‌کنندگی موزیک ویدئو پرده آخر از رضا کیانیان و یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی را برعهده دارد .

blank

 سینمای ایران بازیگران زن توانمند و خاص زیادی را به خود دیده است که بسیاری از آنها تنها به خاطر برخورداری از یک چهره ی زیبا دیده شده و رشد کردند و حقیقتا به جز آن هنری در چنته برای ارائه نداشتند .

در این میان آناهیتا درگاهی ذاتا یک هنرمند است و هنر در وجود او نهادینه است نقاشی چیره دست با نگاهی عمیق و ریزبین و صاحب سبک که از قضا از چهره ای خاص و منحصر به فرد برخوردار است که با هنر بازیگری اش آمیخته است .

blank

آناهیتا بازیگر بی حاشیه ی سینمای ایران است و با هنرش زندگی می کند ،کسانی که پیج اینستاگرام این بازیگر را دنبال می کنند به خوبی به این موضوع اذعان دارند که او خود واقعی اش است بدون هیچ گونه روتوش و ظاهر سازی که این روزها متاسفانه دامن بسیاری را گرفته است .

blank

او اگر چه کم بازی می کند اما گزیده انتخاب می کند و کاراکترهایی که بر عهده می گیرد را به عالی ترین نحو ممکن در می آورد .

بدون شک اگر آناهیتا وقت بیشتری برای حضور در پرده نقره ای بگذارد بیش از آنچه امروز هست چهره خواهد شد هر چند همین حضور گهگاه درگاهی باعث حسادت بسیاری شده است .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.