?>
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 14:31
کد خبر : 2481

فتح الله زاده آماده انفجار / دو بمب قوی در راه است

فتح الله زاده آماده انفجار / دو بمب قوی در راه است
دو بازیکن فوق ستاره به جمع آبی پوشان پایتخت نزدیک می شوند

سرویس ورزشی چمدون ؛علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل استقلال در برنامه شب‌های فوتبالی با کنایه دوباره به احمد سعادتمند گفت: متأسفانه امروز نیز شخصی را مطرح کرده‌اند که پیش از این نیز در تلویزیون گفته‌ام اگر این فرد می‌تواند ۳۰۰ میلیارد به باشگاه بیاورد، نیازی نیست که این‌ور و آن‌ور برود. خودم دست او را می‌گیرم، پیش وزیر می‌برم و می‌گویم ایشان را مدیر عامل کنید. ولی حالا که استقلال هر بازی سه، چهار گل می‌زند و این جو را درست کنیم، خوب نیست.

او درخصوص جذب بازیکن جدید خارجی نیز توضیح داد: از ابتدا اعتقاد داشتیم که تیمی با بازیکنان خوب داریم ولی نهایتاً باید یک یا دو بازیکن را اضافه کنیم. این چیزی است که پیش از ورود من به باشگاه نیز آن را عنوان کرده بودم، اما تیم جوری بسته شده که سقف لیست تیم پر شده و قانوناً نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم. حتی اگر بازیکنی را کنار بگذاریم و پولش را پرداخت کنیم، باز هم سازمان لیگ اجازه نمی‌دهد نام او را خارج کنیم. پس قانون می‌گوید باید توافق طرفین برای فسخ قرارداد وجود داشته باشد.

فتح‌الله‌زاده گفت: حالا در یک زمانی، یک بازیکنی ممکن است تخلفاتی انجام داده باشد که براساس قراردادی که با آن بازیکن داریم، بتوانیم قرارداد او را یک طرفه فسخ کنیم، که در مورد آقای یزدانی و به دلایل انضباطی که خودمان می‌دانستیم، قرارداد او را فسخ کردیم. یزدانی بازیکن خوبی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم، اما به لحاظ قراردادی این تخلفات بود و براساس آن، فسخ کردیم.

وی اضافه کرد: ما اکنون فقط یک جای خالی داریم. من سه، چهار بازیکن را در پست هافبک بازی‌ساز به آقای ساپینتو معرفی کردم. حتی این بازیکنان در اورتون و چلسی بازی کرده بودند. ولی آقای ساپینتو می‌گوید که اکنون تیم من آرامش دارد و باید فکرهایمان را روی هم بگذاریم و بازیکنی جذب کنیم که بتواند خیلی به ما کمک کند.

مدیر عامل استقلال خاطرنشان کرد: من حرف ایشان را پذیرفتم و آن سه، چهار بازیکن را رد کردم. با این وجود، من چند بازیکن دیگر نیز تحت نظر دارم و منتظر هستم تا آقای ساپینتو به من اعلام کند کدام یک را می‌پسندد. البته ایشان سردار آزمون و علی قلی‌زاده را به من پیشنهاد داده بود که این دو بازیکن چون تیم داشتند، توانایی جذب آن‌ها را نداشتیم.

وی اظهار کرد: شاید اکنون در اروپا هزار بازیکن وجود داشته باشد که آزاد باشند و از کیفیت خوبی برخوردار باشند. من منتظر هستم تا آقای ساپینتو به من اعلام کند و بازیکن مورد نظر او را جذب کنم. یعنی احتمالا فردا یا پس فردا جلسه‌ای با ایشان برگزار کرده و در این خصوص تصمیم‌گیری کنم. من مشکل خرید بازیکن را ندارم، فقط در انتظار تأیید نهایی سرمربی هستم. البته باز هم تأکید می‌کنم چون ایشان تأکید دارند بازیکنی که قرار است جذب کنیم باید کیفیت بالایی داشته باشد، پس روز یکشنبه در جلسه‌ای که برگزار خواهیم کرد، یک بازیکن را انتخاب کرده و به تیم اضافه کنیم. پس ما از نظر مالی مشکلی نداریم. هر چند که اگر خود آقای ساپینتو بازیکنی را پیدا کند، مشکلی نداریم.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: نباید بازیکنی که مدنظر ساپینتو است، تحت قرارداد تیمی باشد. به طور مثال من نمی‌توانستم سردار آزمون را جذب کنم چون با تیمش قرارداد داشت و امکانش نیست. ما بازیکنان آزاد زیادی داریم. پس از بازی با پیکان، ساپینتو ۲ روز به تیم استراحت می‌دهد و در این مدت قطعا فکرهایش را خواهد کرد و اگر بازیکن آزادی معرفی کند، حتما او را جذب می‌کنیم. تیم ما مشکل مالی دارد ولی برای جذب این بازیکن مشکلی نداریم و هر موقع معرفی شود، او را جذب می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.