?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 12:32
کد خبر : 2652

داستان سریال سرگیجه به همراه اسامی بازیگران

داستان سریال سرگیجه به همراه اسامی بازیگران
داستان سریال سرگیجه درباره مردی به نام پیمان اسـت کـه از مشکلات روانی رنج میبرد و فردی عصبی و پرخاشگر اسـت

سرویس سرگرمی چمدون ؛ سریال سرگیجه از پات فرم نماوار در حال پخش است ؛در خلاصه‌ی داستان این سریال آمده اسـت کـه « پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر میشود. گمان‌ها به این سمت میرود کـه پیمان کامران را کشته اسـت ماجرایی کـه شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود…» کـه به نظر می‌رسد با قصه‌ای معمایی و پلیسی روبه‌رو هستیم؛ ژانری کـه به همان اندازه کـه بین مخاطبان محبوب و جذاب اسـت، کمبودش نیز در سریال‌سازی ایران احساس میشود.

 

خلاصه سریال سرگیجه چیست؟

بازیگران سریال سرگیجه چه کسانی هستند؟

داستان سریال سرگیجه درباره مردی به نام پیمان اسـت کـه از مشکلات روانی رنج میبرد و فردی عصبی و پرخاشگر اسـت با این حال درکنار همسر و فرزندش زندگی به ظاهر خوبی دارد اما وقتی از قرار ملاقات دوست صمیمی اش به نام کامران و همسرش دریک رستوران مطلع میشود به آنجا میرود، با کارمان درگیر می شود و قتلی اتفاق میوفتد. حالا همه ی ی ی شواهد علیه پیمان اسـت و حتی ما نیز دیده ایم کـه او بود کـه دوستش را هل داد اما فرجام پیمان چه خواهد شد و چه ماجراهایی در پشت پرده وجوددارد؟

 

معرفی بازیگران سریال سرگیجه

یکی از ویژگی های‌‌ این سریال جدید حضور بازگیران مطرح در ان اسـت. حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی دراین سریال بازی کرده اند.

 

کارگردان و نویسنده سریال سرگیجه کیست؟

بازیگران سریال سرگیجه چه کسانی هستند؟

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال نمایش خانگی آقازاده پس از ساخت چند اثر تلویزیونی، با سریال سرگیجه به شبکه نمایش خانگی برگشت تا یک سریال موفق دیگر در کارنامه خود ثبت کند.

 

به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده اسـت. این سریال کـه در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یکباره آغاز به پخش کرد.

 

زمان پخش سریال سرگیجه

سریال ایرانی سرگیجه هفته ای یک‌بار، دوشنبه ها از طریق نماوا منتشر میشود. ساعت پخش ان نیز ۸ شب اسـت و شـما میتوانید به تماشای این درام رازآلود و پرمعما باشید.

 

سریال سرگیجه چند قسمت است؟

بازیگران سریال سرگیجه چه کسانی هستند؟

بهرنگ توفیقی بعد از تجربه های‌‌ بسیار موفق در سریال سازی چه در تلویزیون و چه در شبکه نمایش خانگی اینبار سریال سرگیجه را کارگردانی کرده، مجموعه ای کـه مهدی بدرلو تهیه کنندگی ان را برعهده دارد. این سریال ایرانی در ۲۰ قسمت ساخته شده اسـت.

 

بیوگرافی بازیگران اصلی سریال سرگیجه

حامد بهداد

بازیگران سریال سرگیجه چه کسانی هستند؟

حامد بهداد بازیگر و نوازنده، متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد اسـت. حامد بهداد در تهران به دنیا آمده اما بخاطر شرایط شغلی پدرش، بزرگ شده شهر نیشابور می‌باشد و به شدت به خراسان و مردمش تعصب دارد.

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد کـه از یک شرکت تبلیغاتی شروع به کار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد. نخستین بار درسال ۱۳۶۱ وقتی ۹ ساله بود یکبار بازی در تئاتر را تجربه کرد.

 

شهرت بهداد اما از سال ۱۳۸۲ با فیلم «بوتیکم حمید نعمت الله شروع شد کـه با محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی و رضا رویگری همبازی بود. بهداد در عرصه دوبله انیمیشن و مستند نیز تجربه های‌‌ موفقی داشته اسـت.

 

رعنا آزادی ور

بازیگران سریال سرگیجه چه کسانی هستند؟

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران اسـت. دوره دیده بازیگری از موسسه کارنامه میباشد . درسال ۱۳۸۲ از کلاس بازیگری به فیلم «مارمولک» کمال تبریزی معرفی شد ودر نقش فائزه کنار پرویز پرستویی تجربه بسیار موفق را بدست آورد.

 

رعنا آزادی ور سال ۱۴۰۰ با سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ودر کنار جواد عزتی در نقش «سمیرا» به شدت درخشید. رعنا آزادی ور در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ با بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون، مهدی پاکدل ازدواج کرد.

 

هومن سیدی

بازیگران سریال سرگیجه چه کسانی هستند؟

هومن سیدی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس، متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت اسـت. او فرزند دوم یک خانواده رشتی با چهار فرزند اسـت کـه دو برادرش «حامد» و «هامون» و خواهرش «هیلدا» نام دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی و پدرش بازنشسته بانک کشاورزی اسـت.

 

هوم سیدی فازغ التحصیل دیپلم گرافیک می‌باشد. سیدی سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۴ ساله بود در تست کمال تبریزی قبول شد ودر فیلم «یک تکه نان» به کارگردانی وی، نخستین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد. شروع شهرت هومن با فیلم «پابرهنه در بهشت» به کارگردانی بهرام توکلی درسال ۱۳۸۴ بود.

 

هومن سیدی سال ۱۳۸۶ در قامت کارگردان فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» را ساخت.

 

هومن سیدی سال ۱۳۸۵ در ۲۶ سالگی با آزاده صمدی بازیگر ۲۸ ساله ازدواج کرد تا این‌که سال ۱۳۹۲ پس از هفت سال زندگی مشترک از هم طلاق گرفتند. هومن سیدی سال ۱۳۹۳ برای بار دوم با خانم بیتا اصلانی در سکوت ازدواج کرد کـه خبر ان پاییز ۱۳۹۶ با تبریک حامد بهداد برای به دنیا آمدن دخترش نیل رسانه ای شد

 

هادی حجازی فر

بازیگران سریال سرگیجه چه کسانی هستند؟

هادی حجازی فر بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی اسـت. از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود در شهر تورک نشین «خوی» در استان آذربایجان غربی فعالیت هنری خودرا با تئاتر دانش‌ آموزی در مدرسه شروع کردند.

 

با این‌که فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایس عروسکی دانشگاه تهران اسـت. حجازی فر بعد از چندین سال تجربه تئاتر نخستین بار درسال ۱۳۸۲ وقتی ۲۷ ساله بود در فیلم سینمایی «مزرعه پدری» به کارگردانی رسول ملاقلی پور جلوی دوربین رفت.

 

حجازی فرد درسال ۱۳۹۱ مجموعه ۱۳ قسمتی «کرکره» را برای تلویزیون کارگردانی کرد و خود در قامت بازیگر سال ۱۳۹۶ با سریال «نفس» وارد قاب تلویزیون شد.

 

هادی حجازی فر سالهاست ازدواج کرده و این زندگی موفق زناشویی ثمره اش یک فرزند پسر بنام «هامون» میباشد.

 

مهراوه شریفی نیا

بازیگران سریال سرگیجه چه کسانی هستند؟

مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران اسـت. مهراوه شریفی نیا نخستین فرزند محمدرضا شریفی نیا «اصالتا تهرانی» و آزیتا حاجیان «اصالتا ملایری» میباشد کـه هردو بازیگر می باشند. تنها یک خواهر کوچک تر بنام ملکیا دارد کـه او هم بازیگر اسـت و پدر و مادرش درسال ۱۳۸۸ هز هم طلاق گرفتند.

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر میباشد. به لطف پدر و مادرش از سال ۱۳۶۸ وقتی ۸ ساله بود با فیلم «دزد عکروسکها» درکنار مادرش شروع کرد. سال ۱۳۸۷ با سریال «روز حسرت» دیده شد و سال ۸۹ در سریال شبکه «قلب یخی» به شهرت رسید و سال ۱۳۹۱ حضور موفقی در سریال «خدانگهدار بچه» داشت.

 

مهراوه شریفی نیا مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده اسـت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.