?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 20:02
کد خبر : 2911

واتس آپ بازهم غافلگیر کرد

واتس آپ بازهم غافلگیر کرد
نسخه جدید واتس‌اپ با امکان ارسال هم‌زمان 100 عکس و ویدیو برای اندروید منتشر شد

سرویس علم و فنآوری چمدون ،به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه اندروید واتس‌اپ منتشر شده که قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. برخی از ویژگی‌های جدید به صورت آزمایشی در دسترس بعضی از کاربران قرار گرفته‌اند ولی انتظار می‌رود به زودی به صورت عمومی منتشر شوند.

آخرین آپدیت اپلیکیشن واتس‌اپ برای اندروید تحت عنوان نسخه ۲.۲۳.۳.۷۷ ارائه شده و شامل چندین ویژگی جدید می‌شود. با وجود این به‌روزرسانی، کاربران اکنون می‌توانند هنگام ارسال تصاویر و اسناد خود، به آن‌ها توضیحات (کپشن) اضافه کنند. علاوه بر این، برای گروه‌های خود اکنون می‌توان توضیحات طولانی‌تری نوشت و همچنین می‌توان تا ۱۰۰ تصویر و ویدیو را به‌طور همزمان ارسال کرد. قبلاً، ویژگی آخر فقط به ۳۰ تصویر محدود شده بود.

یکی از جذاب‌ترین تغییرات این به‌روزرسانی، اضافه شدن آواتارهای متا است. کاربران اکنون می‌توانند آواتار مورد نظر خود را شخصی سازی کنند و سپس از آن برای استیکرها یا تصویر پروفایل خود استفاده کنند. با رفتن به بخش آواتار موجود در صفحه تنظیمات، می‌توان به این ویژگی دسترسی پیدا کرد.

blank

علاوه بر قابلیت‌های جدید، این به‌روزرسانی برخی مشکلات و باگ‌های برنامه را برطرف کرده و عملکرد آن را به‌طور کلی بهبود می‌بخشد. هرچند این آپدیت فقط برای کاربران اندرویدی ارائه شده، اما احتمالاً کاربران iOS نیز به ویژگی‌های مشابهی دسترسی پیدا خواهند کرد. هم اکنون می‌توانید با مراجعه به استور گوگل پلی، نسبت به دریافت آخرین نسخه برنامه واتس‌اپ اقدام کنید.

درباره نسخه iOS برنامه واتس‌اپ نیز در گزارش دیگری گفته شده که متا قصد دارد امکان ارسال اسناد و فایل‌هایی با حداکثر ۲ گیگابایت حجم را برای کاربران خود فراهم کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.