?>
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 - 10:28
کد خبر : 2926

جزئیات قتل مداح مشهور تبریزی با سلاح گرم

جزئیات قتل مداح مشهور تبریزی با سلاح گرم
جسد بی جان مداح سرشناس تبریزی پیدا شد

سرویس حوادث چمدون ،هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص جسد فردی میانسال در پارک ائل باغی تبریز بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده شد مقتول با سلاح گرم به قتل رسیده و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه دارد.

جنازه این مداح پس از ارتکاب جرم توسط قاتل یا قاتلین در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی رها شده بود که توسط نگهبانان محل پیدا شده است.

در همین ارتباط تیم ویژه ای متشکل از افسران اداره آگاهی تبریز و مقامات قضایی به دستور دادستان تبریز به صورت ویژه پیگیر چند وچون این جنایت هستند تا عامل یا عاملان این جنایت دستگیر شوند و انگیزه قاتل یا قاتلان مشخص شود.

ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی نیز در این باره گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص جسد فردی میانسال  در پارک ائل باغی تبریز بلافاصله  ماموران در محل حاضر  و مشاهده شد مقتول با سلاح گرم به قتل رسیده و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه دارد.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

سیدمحمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این باره  اظهارداشت: مرحوم هابیل آفاق آذر با حدود ۴۵ سال سن از مداحان خوش‌خوان و خوش صدای تبریز بود که متولد منطقه حجتی تبریز هم بود. او خادم حرم حضرت معصومه (س) هم بود.

وی افزود: او برای مداحی سفرهای متعددی هم به کشورهای ترکیه و آذربایجان داشت.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.