?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 22:06
کد خبر : 3404

همسر دوستم را کشتم چون من را شناخت

همسر دوستم را کشتم چون من را شناخت
تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن حدودا 25 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر خفگی با یک پتو طوسی رنگ، به قتل رسیده و رگ دست راستش با یک کارتک از سوی فرد ناشناسی بریده شده بود

سرویس حوادث چمدون ،مرد جوانی که نقشه سرقت طلاهای دوستش را کشیده بود، در جریان دزدی همسر دوستش را به طرز هولناکی به قتل رساند. بعد از ظهر روز گذشته شنبه ششم اسفند ماه، فریاد‌های  کمک کمک  مرد جوانی در خانه‌ای در جنوب تهران در یک ساختمان پیچیده شد و دقایقی بعد همسایه‌ها سراسیمه برای کمک‌رسانی به سمت خانه مورد نظر رفتند و  متوجه شدند همسر این مرد جوان به قتل رسیده است.

blank

با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن حدودا ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر خفگی با یک پتو طوسی رنگ، به قتل رسیده و رگ دست راستش با یک کارتک از سوی فرد ناشناسی بریده شده بود.

همچنین بهم ریختگی خانه نشان می‌داد، عامل جنایت از خانه مقداری طلای بدلیجات و لوازم دیگر سرقت کرده است. تیم تحقیق که در محل حادثه متوجه وجود دوربین‌های مداربسته ساختمان شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و متوجه شدند یک مرد جوان با پوشاندن صورت خود وارد خانه شده و این جنایت هولناک را مرتکب شده است که همسر مقتول پس از مشاهده فیلم تردد مرد جنایتکار در مانیتور، متهم را به عنوان دوست و همکارش در بازار پیچ و مهره فروشی معرفی کرد. همین سرنخ کافی بود تا بازپرس پرونده دستور جلب متهم را صادر کند که در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی خانه مرد جنایتکار شدند و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

blank

اعترافات تکان‌دهنده مرد جنایتکار بدین ترتیب متهم پرونده هدف بازجویی قرار گرفت و به تیم تحقیق گفت: می‌دانستم همسر مقتول که دوست و همکار من در بازار پیچ و مهره فروشی است، ۱۶۰ گرم طلا به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کرده که به همین خاطر نقشه سرقت از خانه او را طراحی کردم. قاتل ادامه داد: به همین دلیل به سمت خانه مورد نظر رفتم و خودم را پستچی معرفی کردم و پس از اینکه مقتول را دیدم به او حمله‌‌ور شدم که در ادامه هنگامی که زن جوان من را دید مقاومت کرد و با چنگ زدن ماسک صورتم را کنار زد. متهم پرونده گفت: به دلیل اینکه چهره‌ام معلوم شد خیلی ترسیدم و به همین دلیل دست و پای مقتول را به یک صندلی در پذیرایی خانه‌اش بستم که با مقاومت او مواجه شدم؛ در ادامه به سمت اتاق‌های دیگر رفتم و مقداری طلا پیدا کردم که الان پی بردم آنها بدلیجات بوده است! مرد جنایتکار ادامه داد: پس از سرقت طلا‌ها به دلیل اینکه چهره من مشخص شده بود با پتوی طوسی رنگی که داخل خانه قرار داشت زن جوان را خفه کردم و از خانه بیرون رفتم اما با خودم فکر کردم اگر زن جوان هنوز زنده باشد لو می‌روم که به همین‌خاطر بازگشتم و رگ دست راستش را با کاتر بریدم. سرقت مرد جنایتکار در محل کارش پس از اعتراف صریح متهم به قتل زن جوان با انگیزه سرقت، تحقیقات تیم جنایی نشان می‌داد، طلاهای خریداری شده برای تامین امنیت بیشتر در خانه یکی از اقوام مقتول نگهداری می‌شده و در خانه مقتول طلایی وجود نداشته همچنین متهم پرونده چند روز قبل از ارتکاب این جنایت در محل کارش اقدام به سرقت پیچ و مهره کرده اما مالباخته شکایتی از این موضوع نداشته است. با دستور محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.