?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 22:10
کد خبر : 3620

دختر شایسته بحرین خواستگار رونالدو شد/آماده ام زن دوم شوم و با جورجینیا هم مشکلی ندارم

دختر شایسته بحرین خواستگار رونالدو شد/آماده ام زن دوم شوم و با جورجینیا هم مشکلی ندارم
رونالدوی خر شانس خواستگار جدیدی پیدا کرده است که از قضا دختر شایسته بحرین است

سرویس ورزشی چمدون ،پیش بینی می شد که حضور رونالدو در عربستان حاشیه های جدیدی برای او ایجاد کند و حالا هنوز هیچی نشده برای رونالدو خواستگار پیدا شده است

blank

.شیلا سبت ملکه زیبایی ۳۳ ساله بحرینی گفته است مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و با او ازدواج کند. این مدل زیبا می گوید:

«من هیچ اعتراضی به ازدواج با ستاره فوتبال، کریستیانو رونالدو ندارم. من اعتراف می کنم حتی اگر همسر دوم رونالدو هم شوم با زندگی کنار یک زن دیگر مشکلی ندارم. من آرزو دارم همسر رونالدو باشم و امیدوارم به حقیقت بپیوندد.»

blank

جوریجنا ۲۹ ساله از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری او زندگی می کردند. هنگامی که رودریگز یک ساله بود، مادرش تصمیم گرفت که می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و خانواده به شهر شمالی اسپانیا، ژاکا در استان هوئسکا نقل مکان کردند.

blank

او یک خواهر ناتنی به نام پاتریشیا رودریگز دارد که از همسر اول پدرش است.

رودریگز از سال ۲۰۱۶ پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده کار می کرد، از سال ۲۰۱۶ با این فوتبالیست پرتغالی رابطه داشته است  در نوامبر ۲۰۱۷، رودریگز صاحب یک دختر شد. او را به دنیا آورد. همچنین در آوریل ۲۰۲۲ دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها زنده ماند

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.