?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 10:51
کد خبر : 3663

فیلم گریه های دردناک هم تیمی های علی نوبخت / او در زمین بازی فوت کرد

فیلم گریه های دردناک هم تیمی های علی نوبخت / او در زمین بازی فوت کرد
علی نوبخت فوتبالیست جوان بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت

سرویس حوادث چمدون ،فوتبالیست جوان در یکی از تیم‌های پایه در جریان مسابقه جان خود را از دست داد.

 در یکی از دیدارهای فوتبال پایه یکی از بازیکنان تیم احسان ری، بعد از سر به سر شدن با یک بازیکن دیگر دچار مصدومیت شد و پس از چند ساعات ماندن در حالت کما، جان خود را از دست داد.

 

در ویدیوی منتشر شده واکنش‌ها و ناراحتی هم‌تیمی‌های این بازیکن را بعد از شنیدن این خبر تلخ مشاهده می‌کنید.

دقیقه ۷۵ یکی از دیدار‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران با اتفاقی تلخ و ناراحت کننده همراه شد؛ جایی که علی نوبخت مدافع تیم فوتبال احسان شهرری آخرین ضربه سرش را برای دفاع از تیمی که در آن عضویت داشت زد و پس از چند صدم ثانیه ضربه سهمگینی به گیج‌گاه او وارد شد که او را بلافاصله بیهوش کرد.

در نهایت پزشکان پس از یک هفته مراقبت‌های پزشکی از بازگشت علی نوبخت به زندگی ناامید شده‌اند و روز گذشته دستگاه‌های متصل به بدن این ورزشکار قطع کردند و این فوتبالیست جوان درگذشت.

محمد سیانکی، گزارشگر نام‌آشنای صداوسیما که سرمربیگری تیم نوجوانان احسان ری را برعهده دارد درمورد مرگ علی نوبخت، بازیکن تیمش گفت: متاسفانه این جوان بااخلاق تیم ما در جریان مسابقه با بازیکن حریف سربه‌سر شد و بلافاصله با اورژانس او را به بیمارستان انتقال دادیم. در این یکی دو روز ضریب هوشی جوان ناکام مدام بالا و پایین می‌شد که درنهایت کاری از دست دکتر‌ها برنیامد و بازیکن خوب و بااخلاق ما فوت کرد. پزشکان اعتقاد داشتند که ضربه به نقطه حساسی از گیجگاه علی خورده و کاری از دست کسی ساخته نیست. این حادثه را به خانواده نوبخت و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و ان‌شاءالله که دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار و دردناک در زمین فوتبال نباشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.