?>
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 - 14:22
کد خبر : 3826

واتس آپ را به روز رسانی کنید تا شگفت زده شوید

واتس آپ را به روز رسانی کنید تا شگفت زده شوید
در به روز رسانی جدید واتس اپ با یک کلیک عکس ها را به استیکر تبدیل کنید

سرویس علم و فنآوری چمدون ، واتس آپ که این روز ها در دنیای فنآوری و دیجیتال یکه تازی می کند اخیرا به روز رسانی های خود را در فواصل کمتری ارائه می نماید .به‌روزرسانی جدید واتساپ به شما اجازه می‌دهد تصاویر موردنظر خود را به‌طور مستقیم و با یک ضربه به استیکر تبدیل کنید.

blank

جدیدترین به‌روزرسانی برنامه‌ی پیام‌رسان محبوب واتساپ، ویژگی جذابی برای کاربران iOS به‌ارمغان می‌آورد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر خود را به استیکر تبدیل کنند. بدین‌ترتیب برای ساخت استیکر نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث نخواهید داشت. این ویژگی با پشتیبانی از یک API رسمی در iOS 16 امکان‌پذیر شده است.

blank

به گزارش گیزچاینا، نسخه‌ی ۲۳٫۷٫۷۵ واتساپ برای iOS، با بهبودهای جالب و ویژگی‌های جدید دردسترس کاربران قرار گرفته است. ازجمله ویژگی‌های این به‌روزرسانی می‌توان به امکان درگ‌دراپ تصاویر، ویدیوها و اسناد از برنامه‌های دیگر به چت‌های واتساپ اشاره کرد که اشتراک‌گذاری آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. علاوه‌براین درصورت استفاده از iOS 16 می‌توان از برخی قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد این پیام‌رسان استفاده کرد که مهم‌ترین آن‌ها، امکان تبدیل عکس به استیکر با یک ضربه است.

ویژگی جدید واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد سوژه‌ی موردنظر خود را از تصویر استخراج کرده و آن را در گفت‌وگوهای خود ارسال کنند. بدین‌ترتیب یک استیکر ویژه از تصویر موردنظر ساخته خواهد شد. پس‌از درج تصویر، واتساپ به‌طور خودکار آن را به استیکر تبدیل و به مجموعه استیکرهای کاربر اضافه خواهد کرد. درحالی‌که شاید این ویژگی از چند روز قبل دردسترس برخی کاربران قرار گرفته باشد اما حالا همه‌ی کاربران iOS 16 می‌توانند از آن بهره ببرند.

یکی از مزیت‌های به‌روزرسانی جدید واتساپ این است که تجربه‌ی کاربری یکپارچه‌تری را ارائه می‌دهد. پیش‌از این افراد برای ساخت استیکرهای سفارشی مجبور بودند از برنامه‌های شخص‌ثالث استفاده کنند. اکنون با قابلیت ایجاد استیکر داخلی واتساپ می‌توان این‌کار را به‌طور مستقیم داخل پیام‌رسان انجام داد. انتظار می‌رود تنظیمات پیشرفته‌تر برای این ابزار با آپدیت‌های بعدی دردسترس قرار گیرد.

برای استفاده از قابلیت تبدیل تصویر به استیکر در واتساپ باید این برنامه را به جدیدترین نسخه‌ی منتشر شده، به‌روزرسانی کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.