?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 10:40
کد خبر : 3693

چرا نباید دوست داشتن و عشق را با هم اشتباه بگیرم ؟چه تفاوتی دارند ؟

چرا نباید دوست داشتن و عشق را با هم اشتباه بگیرم ؟چه تفاوتی دارند ؟
گاهی وقت ها یک دوست داشتن شدید را با عشق اشتباه می گیریم در حالی که عشق نشانه های خودش را دارد

سرویس گوناگون چمدون ،عشق یک احساس پیچیده و چندوجهی است که موضوع کتاب ها، فیلم ها و آهنگ های بی شماری بوده است. این می تواند هم هیجان انگیز و هم ترسناک باشد و تشخیص اینکه آیا واقعاً عاشق کسی هستید یا نه، می تواند دشوار باشد. با این حال، برخی از نشانه‌های آشکار وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند بفهمید که آیا عاشق کسی هستید یاخیر ،این نشانه ها عبارتند از:

blank

۱. مدام به او  فکر می کنید

یکی از واضح ترین نشانه هایی که نشان می دهد شما عاشق کسی هستید این است که نمی توانید از فکر کردن به او دست بردارید. آنها همیشه در ذهن شما هستند، چه در محل کار باشید، چه با دوستان هستید یا سعی می کنید شب ها به خواب بروید. متوجه می‌شوید که در مورد او  رویاپردازی می‌کنید، تصور می‌کنید زندگی مشترکتان چگونه خواهد بود و خاطرات خوش را بارها و بارها در ذهن خود تکرار می‌کنید.

blank

۲. شما می خواهید تمام وقت خود را با او بگذرانید

وقتی عاشق کسی هستید، دوست دارید تا حد امکان در کنار او باشید. وقتی با او هستید بیشترین احساس خوشبختی را به شما دست می دهد و مشتاقانه منتظر هر لحظه ای هستید که با هم بگذرانید. می‌توانید برنامه‌های دیگر را لغو کنید یا برنامه خود را دوباره تنظیم کنید تا بتوانید بیشتر او  را ببینید.

blank

۳. شما یک ارتباط عمیق با  او احساس می کنید

عاشق کسی بودن به معنای احساس ارتباط عاطفی عمیق با اوست. شما احساس می کنید که او  شما را به گونه ای درک می کند که هیچ کس دیگری نمی فهمد و از بودن در کنار او کاملاً احساس راحتی می کنید. همچنین ممکن است زمانی که در کنار او هستید، احساس  آرامش کنید، گویی هم روح خود را پیدا کرده اید.

blank

۴. شما به شادی او بیشتر از شادی خود اهمیت می دهید

وقتی عاشق کسی هستید، خوشبختی او را بیش از شادی خودتان در اولویت قرار می دهید. شما می خواهید هر کاری که می توانید انجام دهید تا او را خوشحال کنید، حتی اگر به این معنی باشد که نیازها یا خواسته های خود را قربانی کنید. شما ممکن است برای انجام کارهایی برای او  تلاش کنید، مانند پختن غذای مورد علاقه او یا غافلگیری او با یک هدیه متفکرانه.

۵. شما می خواهید  خودتان در اطراف او  باشید

یکی از بهترین بخش های عاشق بودن این است که بتوانید کاملاً خودتان در کنار شریک زندگی خود باشید. شما احساس می کنید به خاطر چیزی که هستید، عجیب و غریب و همه چیز مورد قبول و دوست داشتنی هستید. می توانید عمیق ترین افکار و احساسات خود را با او در میان بگذارید و می دانید که او هرگز شما را قضاوت نمی کنند و کمتر به شما فکر نمی کنند.

۶.  او برای شما جذابیت فیزیکی دارد 

جذابیت فیزیکی بخش مهمی از هر رابطه عاشقانه است و زمانی که عاشق کسی هستید، احتمالاً یک ارتباط فیزیکی قوی با او احساس می کنید. ممکن است متوجه لبخند، لمس یا صدای او  شوید. هنگامی که او را می بینید یا به او فکر می کنید، هیجان شدیدی را احساس می کنید، و حتی ممکن است یک واکنش فیزیکی مانند تپش شدید  قلب احساس کنید.

عاشق بودن یک تجربه شگفت انگیز و رضایت بخش است که می تواند شادی و شادی زیادی را به زندگی شما به ارمغان بیاورد. اگر این علائم را تجربه می کنید، احتمالاً عاشق کسی هستید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که عشق یک احساس پیچیده است و هر کس آن را متفاوت تجربه می کند. به احساسات و غرایز خود اعتماد کنید و زمانی را برای شناختن شریک زندگی خود در سطح عمیق تری اختصاص دهید تا تعیین کنید آیا احساسات شما واقعی و پایدار هستند یا خیر .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.