?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 22:23
کد خبر : 4285

Nokia Magic Max /نوکیا در آستانه بازپس گیری تاج خود با این پرچمدار است

Nokia Magic Max /نوکیا در آستانه بازپس گیری تاج خود با این پرچمدار است
نوکیا سودای بازپس گیری تاج پادشاهی در بازار تلفن های همراه را به سر دارد

سرویس علم و فنآوری چمدون ،با وجود ساخت چند گوشی خوب، نوکیا جدید واقعاً از نظر سهم بازار تأثیر چندانی ندارد. دلیل اصلی این امر می تواند به این دلیل باشد که آنها توجه زیادی به گوشی های هوشمند سطح بالای پرچمدار نداشتند. اکثر گوشی‌های هوشمند نوکیا، گوشی‌های هوشمند پایه یا متوسط ​​هستند. نوکیا ابتدا با معرفی لوگوی جدید قصد خود را برای رقابت بر سر سهم بازار اعلام کرد . اکنون، این شرکت مستقر در فنلاند در حال آماده شدن برای راه اندازی نوکیا مجیک مکس است.

نسخه اخیر MWC 2023 در بارسلون

blank

نوکیا دو گوشی هوشمند آینده خود را معرفی کرد که هنوز راه اندازی نشده اند. این شرکت نوکیا مجیک مکس و نوکیا C99 را معرفی کرد. از زمان اعلام، اطلاعات زیادی در مورد این تلفن ها به بیرون درز کرده است و ما تمام جزئیات را با قیمت های مورد انتظار در اینجا به اشتراک خواهیم گذاشت.

تاریخ و قیمت نوکیا C99

نوکیا مجیک مکس

اکثر شایعات تاریخ عرضه Nokia C99 را تا ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ نشان می دهند. با این حال، شایعه دیگری این تاریخ را تا ۱۸ نوامبر ۲۰۲۳ تمدید می کند. با توجه به اینکه نوکیا C99 را در MWC 2023 معرفی کرد، تاریخ عرضه اخیر کاملاً مشخص است. خارج از قلاب نوکیا C99 نیز با قیمتی در حدود ۴۸۰ دلار (۴۰۰۰۰ INR) عرضه خواهد شد.

گزارش ها حاکی از آن است که Nokia Magic Max در سه پیکربندی حافظه مختلف عرضه خواهد شد. ما ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم با گزینه های ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی خواهیم داشت. این گوشی با اندروید ۱۳ خارج از جعبه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در زیر کاپوت عرضه خواهد شد. همچنین ممکن است صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را روی دستگاه ببینیم. محافظ Corning Gorilla Glass 7 می تواند بر روی صفحه نمایش دستگاه پرچمدار آینده نوکیا باشد.

 دستگاه دارای دوربین سه گانه در پشت با سنسور اصلی ۱۴۴ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۶۴ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی است. شایعات از یک باتری عظیم ۷۹۵۰ میلی آمپر ساعتی خبر می دهند که به لطف شارژر سریع ۱۸۰ واتی می تواند ظرف چند دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ شود.

قیمت و تاریخ عرضه Nokia Magic Max

تنظیمات حافظه قیمت هر نوع را تعیین می کند . با این وجود، منابع قیمت اولیه را حدود ۵۵۰ دلار پیشنهاد کرده اند. هیچ شایعه محکمی در رابطه با تاریخ عرضه وجود ندارد، اما انتظار داریم تا چند هفته دیگر شاهد عرضه Nokia Magic Max باشیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پژمان آذری آذری دوشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۲۱

درخواست آین گوشی نوکیا را داشتم

[…] نوکیا خیلی محبوب بود .نوکیا اولین نسل از گوشی های هوشمند را در رقابت با سونی اریکسون تولید می کرد . […]