?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 11:55
کد خبر : 4593

نفیسه روشن و یک تغییر بزرگ در چهره اش

نفیسه روشن و یک تغییر بزرگ در چهره اش

سرویس هنرمندان چمدون ،نفیسه روشن به تازگی تصویری ازخود منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت. نچرال پسندی نفیسه روشن که داره عجیب میشه شاید براتون سوال بشه چه نکته ای در این تصویر ساده مورد توجه کاربران بوده که خب باید بگیم دقیقا همین نکته که نفیسه روشن این تصویر زوم شده ای از خود منتشر

سرویس هنرمندان چمدون ،نفیسه روشن به تازگی تصویری ازخود منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

blank

نچرال پسندی نفیسه روشن که داره عجیب میشه

شاید براتون سوال بشه چه نکته ای در این تصویر ساده مورد توجه کاربران بوده که خب باید بگیم دقیقا همین نکته که نفیسه روشن این تصویر زوم شده ای از خود منتشر کرده عجیب به نظر میاد.

نفیسه روشن همیشه از دسته هنرمندانی بوده که آریش رو دوست داشته چون تا خانومها به میکاپ علاقمندن حتی اگه کم باشه، زیبایی رو دوست داشته چون خانومها تا دوست دارن تا زیبا دیده بشه و ….! اما خب بر این نظرعه که فیس باید همونطور که هست دیده بشه و به مانند خیلی از بانوان بازیگر اهل فیلتر بازی های غیظ و میکاپ های عجیب نیست!!

 

اما استایل نفیسه روشن که تن هر کسی نمی بینید

اما در عوض باید به این موضوع اشاره کرد ک نفیسه روشن به شدت اهل استایل های عجیب غریبه و میشه گفت دست هرچی این سبک پوشه از پشت بسته. روحیه متفاوت بودن و خاص دیده شدن که در ۹۹ درصد بازیگرانی هست اما اونچه که مشخصه برخی از هنرمندان مثل نفیسه روشن و بهاره رهنما و یا مریم مومن و … علاقمندن تا یه مدل دیگه این خاص دیده شدنه رو اجرا کنند.

blank

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.