?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 14:06
کد خبر : 4671

بهترین زمان روز که زوج ها باید رابطه جنسی داشته باشند

بهترین زمان روز که زوج ها باید رابطه جنسی داشته باشند

سرویس سلامت چمدون  ،مقاله ای که توسط Medicalnewstoday نوشته شده است، زوج ها باید اول صبح فعالیت جنسی داشته باشند. شاید بعد از تاریکی هوا بهترین عملکرد را داشته باشید یا شاید بیشتر از میان وعده های بعد از ظهر استفاده می کنید. هرکسی سلیقه خود را در رابطه با نزدیکی فیزیکی دارد، اما اگر به

سرویس سلامت چمدون  ،مقاله ای که توسط Medicalnewstoday نوشته شده است، زوج ها باید اول صبح فعالیت جنسی داشته باشند. شاید بعد از تاریکی هوا بهترین عملکرد را داشته باشید یا شاید بیشتر از میان وعده های بعد از ظهر استفاده می کنید. هرکسی سلیقه خود را در رابطه با نزدیکی فیزیکی دارد، اما اگر به دنبال تقویت انگیزه خود هستید، زمان خاصی از روز وجود دارد که این کار را انجام می دهد.

 

صبح زود، ترجیحاً در ۴۵ دقیقه اول پس از بیدار شدن از خواب، بهترین زمان برای معاشرت است، زیرا در آن زمان است که شما بیشترین انرژی را خواهید داشت. نویسندگان این مطالعه به این نتیجه رسیدند که هر دو جنس از خواب کافی سود می برند، زیرا این زمانی است که نیازهای انرژی آنها در بالاترین حد خود است.مطالعات اخیر نشان می دهد که تا ساعت ۱۰:۴۵ صبح، سطح استرس اکثر افراد به اوج خود رسیده است، بنابراین اگر تا آن زمان برای قدم زدن به تعویق بیفتید، ممکن است بیش از حد غرق شوید که از آن لذت ببرید. بنابراین، بهترین زمان برای صمیمیت نسبتاً زود است، شاید حتی زودتر از آن چیزی که برخی می‌خواهند، اما مطالعات نشان می‌دهند که بر اساس مطالعات انجام شده، ارزش زیادی برای زود بیدار شدن دارد.

 

 

عشق ورزیدن در اول صبح فواید مختلفی دارد: در وهله اول، می تواند به شریک زندگی کمک کند تا احساس ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشند. هنگامی که شما درگیر هر شکلی از نزدیکی فیزیکی یا احساسی با شخص دیگری هستید، هر دو اکسی توسین ترشح می کنید.

 

صبح زمان بسیار خوبی برای صمیمیت است زیرا لحن بقیه روز را تنظیم می کند و باعث می شود احساس نزدیکی به شریک زندگی خود کنید.

اکسی توسینی که آزاد می کنید اثرات طولانی مدت دارد. این به کاهش استرس کلی کمک می کند، بنابراین حتی در طول روز احساس بهتری خواهید داشت. از آنجایی که اندورفین بالایی که القا می کند، تعاملات صمیمانه باعث کاهش فشار خون و سطح استرس و بهبود خلق و خو در بقیه روز می شود.

 

 

یکی دیگر از مزایای عشق صبحگاهی این است که برنامه خواب شما را به هم نمی زند. اگرچه ممکن است ضعیف ترین استدلال برای لذت بردن از تماس در اوایل روز به نظر برسد، اما خواب خوب شبانه به شدت با انگیزه صمیمی شما مرتبط است. طبق مطالعات، کمبود خواب توسط بدن به عنوان یک عامل استرس زا شناخته می شود که ممکن است منجر به افزایش تولید هورمون استرس و کاهش تولید هورمون صمیمیت شود

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.