?>
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 20:45
کد خبر : 3040

قبل از بوسیدن هر کسی چه نکاتی را باید در نظر گرفت/اختصاصی چمدون

قبل از بوسیدن هر کسی چه نکاتی را باید در نظر گرفت/اختصاصی چمدون
بوسه های عاشقانه لذت بخش ممکن است همان‌قدر مخاطره آمیز باشند

سرویس سلامت چمدون ، یکی از جالب ترین و جذاب ترین روش ها برای ابراز عشق بوسه پرشور است. بوسیدن یک روش مکرر برای افراد در روابط و حتی کسانی که در رابطه نیستند، برای ابراز محبت و برقراری ارتباط خوشایند با یکدیگر است.

فکر بوسیدن یک نفر جذاب است، اما قبل از انجام این کار باید کمی به آن فکر کنید. به یاد داشته باشید، این برای محافظت از خودتان نیز هست. حفظ سلامتی خود باید اولویت اصلی شما باشد

 

 

بنابراین، در این بخش، چند چیز را که باید قبل از بوسیدن افرادی که به آنها اهمیت می‌دهید، در نظر بگیرید عنوان خواهیم  کرد. برای اطلاعات بیشتر تا انتها به خواندن ادامه دهید.

لیست بیماری هایی که از طریق بوسیدن منتقل می شوند در زیر ارائه شده است.

یک نوع تبخال، ویروس هرپس سیمپلکس، می تواند دو نوع فرعی ایجاد کند

ویروس هرپس سیمپلکس نوع ۱ (HSV-1) می تواند از طریق بزاق دهان یا از طریق اشتراک گذاری اشیایی مانند کارد و چنگال به فرد مبتلا منتقل شود. ناحیه واژن می تواند تحت تاثیر HSV-1 قرار گیرد و ویروس از طریق تماس دهانی و تناسلی منتشر می شود.

سیتومگالوویروس (CMV)، یک ویروس مسری است  که توسط بزاق منتشر می شود. ادرار، خون، اسپرم و شیر مادر همگی مسیرهای بالقوه انتقال CMV هستند.

همچنین این یک بیماری مقاربتی است زیرا از طریق تماس نزدیک بدن منتقل می شود.

 

 

سیفلیس یک عفونت باکتریایی است، اما به ندرت از طریق تماس فیزیکی مانند بوسیدن منتقل می شود. s£x دهانی، مقعدی و تناسلی شایع ترین راه های انتقال هستند. با این حال، سیفلیس می‌تواند منجر به زخم‌های دهانی شود و وجود زخم روی دهان گسترش میکروب‌های سیفلیس را تسهیل می‌کند.

اگر یک نفر به بیماری مبتلا شده باشد و بوسیدن عمیق یا آنچه که معمولاً به عنوان بوسه فرانسوی شناخته می شود، که شامل لمس زبان ها با هم می شود، انجام دهد، فرد دیگر در معرض خطر بسیار بیشتری برای ابتلا به این بیماری است.

 

 می خواهید بتوانید بدون آسیب رساندن به احساسات شریک خود در این مورد با همسرتان صحبت کنید، باید وضعیت او را دریابید یا حداقل ابتدا اقدامات احتیاطی را انجام دهید. پیچیدگی بیماری های مقاربتی این امر را به یک ضرورت تبدیل می کند. این چیزی است که باید انجام دهید:اگر می خواهید از ناامیدی دوری کنید، باید به همسرتان بگویید که از همان ابتدا چه انتظاراتی دارد.

 

صریح، صریح و صادقانه صحبت کنید

 

برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی از کاندوم و بند دندان استفاده کنید.

قبل از هر چیز همدلی داشته باشید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.