?>
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 20:53
کد خبر : 3129

وقتی مردها برای مدت طولانی رابطه جنسی ندارند چه اتفاقی می افتد؟/اختصاصی چمدون

وقتی مردها برای مدت طولانی رابطه جنسی ندارند چه اتفاقی می افتد؟/اختصاصی چمدون
عدم برقراری رابطه جنسی در بلند مدت برای مردان اثرات سوء به دنبال دارد

سرویس سلامت چمدون ،افراد  روابط جنسی  را به دلایل مختلفی انتخاب می کنند (مثلاً سرگرمی، لذت، صمیمیت، کاهش استرس، فرار، تأیید خود و غیره)، در حالی که بعضی هم  ترجیح می دهند رابطه جنسی نداشته  باشند و  یا روابط جنسی  را به تأخیر بیندازند.اما تاثیر عدم برقراری رابطه جنسی در دراز مدت بر روی مردان چیست ؟

۱. آنفولانزا و سرماخوردگی

احتمال سرماخوردگی و آنفولانزا زیاد است. مطالعه ای در دانشگاه Wilkes-Barre نشان داد افرادی که یک یا دو بار در هفته رابطه جنسی  را تجربه می کنند نسبت به افرادی که به ندرت آن  را تجربه می کنند ۳۰ درصد سطوح بالاتر ایمونوگلوبولین A داشتند. ایمونوگلوبولین A اولین خط دفاعی بدن در برابر ویروس هاست.

۲. عدم علاقه به فعالیت جنسی

عدم برقراری ارتباط  جنسی در  طولانی مدت می تواند باعث شود که فرد به طور ناگهانی علاقه خود را به این رابطه از دست بدهد. برعکس، با افزایش رابطه جنسی ، میل به آن نیز افزایش می یابد. ددر واقع میل جنسی  با حضور مکرر افزایش می یابد.

۳. بیماری های قلبی عروقی

نداشتن رابطه جنسی  به طور منظم احتمال ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد. رابطه جنسی  سطح استروژن و پروژسترون را متعادل می کند، خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد و فعالیت بدنی را افزایش می دهد .

۴.اختلالدر  نعوظ

نداشتن رابطه جنسی در طولانی مدت  احتمال اختلال عملکرد رکتوم را افزایش می دهد. بر اساس مطالعه ای که در مجله آمریکایی پزشکی منتشر شده است، مردانی که به طور منظم s€x دارند دو برابر بیشتر از مردانی که به ندرت رابطه  دارند، از اختلال عملکرد رکتوم رنج می برند. تمرینات داخلی منظم به قوی نگه داشتن ماهیچه های ناحیه تناسلی کمک می کند زیرا عضلاتی مانند سایر عضلات و مستعد  ورزش هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.