?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 9:35
کد خبر : 4897

رفتارهایی که نشان می دهد همسرتان شما را دوست ندارد / لطفا را جدی بگیرید

رفتارهایی که نشان می دهد همسرتان شما را دوست ندارد / لطفا را جدی بگیرید

سرویس گوناگون چمدون ،حس می کنم زنم دوستم نداره، زنم بهم توجه نمیکنه و … . آیا  برای شما نیز پیش آمده است که با این سوالات در ذهن خود دسته و پنجه نرم کنید. ذهن شما ممکن است گاهی به سمت افکار منفی مانند جملات بالا سوق پیدا کند. شاید احساس کنید زنی که

سرویس گوناگون چمدون ،حس می کنم زنم دوستم نداره، زنم بهم توجه نمیکنه و … . آیا  برای شما نیز پیش آمده است که با این سوالات در ذهن خود دسته و پنجه نرم کنید. ذهن شما ممکن است گاهی به سمت افکار منفی مانند جملات بالا سوق پیدا کند. شاید احساس کنید زنی که با او زندگی می کنید بسیار متفاوت است از زنی که با او ازدواج کرده اید. همه این تفکرات و ذهنیت ها می تواند شرایط را بدتر کرده و مشکلات زیادی را در روابط شما به وجود بیاورد.  اگر شما نیز احساس می کنید همسرتان نسبت به شما بی علاقه شده است باید در ابتدا به دنبال نشانه های عدم علاقه زن به مرد باشید و سپس در رابطه با زندگی با زنی که شوهرش را دوست ندارد، تصمیم بگیرید.

 

blank

مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه به بررسی نشانه های بی علاقگی زن به شوهر و دلایل بی میلی زن به مرد پرداخته اند. آنها مقاله جامع و کاربردی زیر را در مورد زنی که از شوهرش دوری می کند را نگارش کرده اند. اگر شما نیز از بی میلی ها، بی توجهی ها و بی تفاوتی همسرتان خسته شده اید، به شما پیشنهاد می کنم مقاله جامع زیر را مطالعه بفرمایید و یا با مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل کنید تا مشکلتان برطرف شود.

 

علائمی که نشان می دهد همسرتان دیگر شما را دوست ندارد

برخی از مردان می گویند زنم زیاد توجه نمیکنه آیا این نشانه این است که زنم دوستم نداره؟ باید گفت برای بررسی اینکه آیا همسرتان نسبت به شما بی علاقه شده است یا خیر باید به دنبال یافتن نشانه های بی علاقگی زن به شوهرش در زندگی مشترک خود باشید. مهم ترین و کاربردی ترین نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش عبارتند از:

blank عدم اشتراک گذاری تمام مسائل با شوهر

یکی از نشانه های عدم علاقه زن به مرد این است که او دیگر مانند گذشته تمام اتفاقات و آنچه که رخ داده را با شوهرش در میان نمی گذارد. زنان به طور معمول از مردان بیانگرتر هستند. پس اگر به طور ناگهانی تغییر کنند و از اشتراک گذاری آنچه که قبلا بیان می کردند خودداری کنند، می تواند نشانه این باشد که آنها دیگر به شوهران خود علاقه ای ندارند. همچنین این رفتار می تواند یکی از نشانه های خیانت زنان محسوب شود. پس به نحوه رفتار و اشتراک گذاری جزئیات دقت کنید.

blank رفتارها و حرف های تحقیرآمیز

همسرتان دائم به دنبال کوچکترین دلیل و رفتار برای تحقیر کردن شما می گردد؟ این یکی دیگر از نشانه های عدم علاقه او به شما است. شاید در گذشته همسرتان همیشه شما را مورد ستایش، قدردانی و … قرار می داد اما به تازگی تنها اشتباهات و خطاهای شما را می بیند و دائم شما را تحقیر می کند. گاهی او حتی دلیل منطقی برای رفتارهای تحقیرآمیز خود ندارد. در این حالت بهتر است از او دلیل رفتارهایش را بپرسید. این کار به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه چیزی همسرتان را ناراحت و یا نسبت به شما بی میل کرده است.

blank همسرتان دائم از شما انتقاد می کند

انتقاد اگر به جا، مناسب و منطقی باشد اصلا مشکلی ندارد. اما این موضوع که همسرتان دائم شما را، حتی در حضور دیگران، مورد انتقاد قرار می دهد باید مورد بررسی قرار بگیرد. متاسفانه این موضوع تاثیر منفی بر عزت نفس شما دارد و باعث می شود که شما بپرسید چرا زنم دیگر من را دوست ندارد؟

blank نادیده گرفتن خواسته های شما

نشانه دیگری که باعث می شود شما احساس کنید همسرتان دیگر شما را دوست ندارد این است که او دیگر به خواسته ها، صحبت ها و انتظارات شما گوش نمی دهد. نادیده گرفتن خواسته ها و نیازهای شما یعنی اینکه شما دیگر مانند قبل برای او اهمیت ندارید و او نسبت به شما بی میل شده است.

blank

blank دائم با نظرات و صحبت های شما مخالف است

یکی از نشانه های بی علاقگی زن به شوهرش این است که او هر چیزی را که شما می گویید رد می کند. او سعی می کند شما را نادیده بگیرد و یا با مخالفت های بی مورد شما را از خود دور کند. او دیگر مانند قبل رفتارها و گفتار شما را تایید نمی کند و ساز مخالف می زند. این موضوع همچنین می تواند نشانه خیانت همسرتان نیز باشد. اگر شما نیز به خیانت او شک دارید بهتر است از مشاوره خیانت در این زمینه کمک بگیرید.

blank علاقه ای به شما و کارهایتان نشان نمی دهد

ممکن است همسر شما در اوایل ازدواج فردی مهربان و با محبت بوده باشد که دائم علاقه و دوست داشتن خود را به گونه های مختلف به شما نشان می داده است. اما هم اکنون او دیگر نه به شما و نه به کارهای مورد علاقه شما، تمایلی نشان نمی دهد. این  موضوع می تواند نشان دهد که همسرتان شما را دوست ندارد.

blank

blank همسرتان شروع به نشان دادن علاقه به افراد دیگر می کند

وقتی همسرتان دیگر شما را دوست ندارد، احتمال علاقه به دیگران بیشتر می شود. متأسفانه، این موضوع می تواند منجر به خیانت عاطفی و پایان روابط شما شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خیانت عاطفی می توانید مقاله خیانت عاطفی چیست را مطالعه بفرمایید.

blank همسرتان دیگر با شما صمیمی نیست

صمیمیت یکی از مهم ترین جنبه های اصلی هر رابطه است. هنگامی که صمیمت وجود نداشته باشد می توان گفت علاقه و دوست داشتنی نیز وجود ندارد.

blank همسرتان یک زن پنهان کار شده است

اگر همسرتان عمدا چیزهایی را از شما پنهان می کند، می تواند به این معنی باشد که او دیگر به شما اعتمادی ندارد. عدم اعتماد در راستای عدم علاقه قرار دارد.

blank تمایل داشتن برای صحبت کردن با شوهر

داشتن ارتباط سالم برای هر رابطه ای ضروری است. محدود کردن روابط می تواند نشان از عدم تمایل و دوست داشتن باشد. زنی که شوهرش را دوست ندارد، سعی می کند با او ارتباط برقرار نکند و در صورت لزوم و نیاز با شوهرش صحبت می کند.

 

blank مقایسه مداوم شوهر با افراد دیگر

مقایسه مداوم شوهر با دیگران می تواند نشان دهد که همسرتان دیگر توجهی به خوبی ها و نکات مثبت شما ندارد. او دیگر به احساسات شما اهمیت نمی دهد و شما را دوست ندارد.

blank همسرتان دائم شما را تهدید به ترک کردن می کند

بی میلی زن نسبت به مرد باعث می شود که او دائم از کلماتی مانند طلاق، ترک کردن، رفتن و .. استفاده کند. آیا شما کاری را انجام داده اید که به شدت بد بوده و او حق داشته به شما بگوید شما را ترک می کند؟ یا او بی دلیل و بر سر کوچکترین مسائل نیز حرف از جدایی می زند؟

blank

blank همسرتان به خانواده شما اهمیتی نمی دهد

بی احترامی به خانواده شما و اهمیت ندادن به خواسته ها و انتظارات شوهر می تواند نشانه های عدم علاقه زن به مرد باشد. این رفتار می تواند بدان معنی باشد که او قصد دارد روابط خود را با شما قطع کند و شما را ترک کند زیرا به شما علاقه ای ندارد.

blank زن ترجیح می دهد که وقت خود را با هر کسی جز شما بگذراند

اگر همسرتان مدتی است که ترجیح می دهد وقت خود را با دیگران بگذراند، مشکلی ندارد. اما اگر او همیشه به جای شما دیگران را ترجیح می دهد و می خواهد در کنار آنها باشد، می تواند نشانه بی علاقگی زن به شوهرش باشد.

blank همسرتان از عذرخواهی کردن امتناع می کند

علامت دیگری که نشان از بی میلی زن به مرد است این است که او دیگر در کنار شما خوشحال نیست و هنگامی که اشتباهی را مرتکب می شود، عذرخواهی نمی کند. البته گاهی نیز نشان دهنده غرور کاذب فرد می تواند باشد. اما در اکثر موارد به معنای عدم سازش و دوست داشتن همسر است.

blank او پشت سر شما صحبت می کند

برخی از آقایون می گویند حس می کنم زنم دوستم نداره زیرا پشت سر من بدگویی می کند. اگر متوجه شدید که همسرتان دائم از شما به دیگران بدگویی می کند به معنای این است که او دیگر شما را دوست ندارد و به شما احترام نمی گذارد.

یکی از مهم ترین نشانه های زنان وفادار این است که به شوهران خود احترام گذاشته و هرگز رازها، بدی ها و نقاط ضعف شوهر خود را فریاد نمی زنند.

blank همسرتان احساسات شما را تصدیق نمی کند

هنگامی که احساسات خود را بیان می کنید و یا آنها را ابراز می کنید. آیا همسرتان بی توجهی می کند؟ یا احساسات شما را نادیده می گیرد؟ این می تواند نشانه عدم تمایل و علاقه او نسبت به شما باشد.

blank همسرتان اجازه نمی دهد او را لمس کنید

یکی از مهم ترین نشانه های عدم علاقه زن به مرد این است که زن از داشتن هر گونه رابطه فیزیکی و جنسی با شوهر خود امتناع می کند. اگر همسرتان مدت طولانی از برقراری رابطه با شما دوری می کند و یا حتی اجازه نمی دهد او را لمس کنید، احتمالا به این دلیل است که دیگر به شما علاقه ای ندارد.

blank او به تنهایی تصمیم می گیرد

وقتی همسرتان دیگر شما را در فرآیند تصمیم گیری شرکت نمی دهد، این می تواند به این معنی باشد که او دیگر نظرات شما را ارزشمند نمی داند و به شما اهمیت نمی دهد. این موضوع می تواند به این دلیل باشد که همسرتان دیگر علاقه ای به شما ندارد.

blank شروع به دروغ گفتن می کند

صداقت یکی دیگر از عناصر مهم در روابط سالم است. دروغ های زیاد و پی در پی می تواند به این معنی باشد که او دیگر زندگی با شما را دوست ندارد و از هر ترفندی برای رهایی استفاده می کند.

چرا همسرم دیگر مرا را دوست ندارد؟

وقتی زنی می گوید دوستت ندارم یعنی چه؟ چرا همسرم مرا دوست ندارد؟ دلایل بی میلی زن به مرد چیست؟ در مقطعی از زندگی، ممکن است احساس کنید که همسرتان شما را دوست ندارد. در این حالت، دلایل بی شماری وجود دارد که باعث شده است محبت و دوست داشتن همسرتان از بین برود. شما باید به دنبال علائم و دلایل اینکه چرا همسرتان به شما اهمیت نمی دهد و شما را دوست ندارد باشید. برخی از مهم ترین دلایل بی میلی زن به مرد و عدم علاقه زن به شوهرش عبارتند از:

blank همسرتان احساس می کند شما از او غافل شده اید

زنان دوست دارند دائم مورد توجه شوهران خود قرار بگیرند. زنان برای احساس رضایت از زندگی باید احساس مهم بودن و ارزشمندی داشته باشند. حتی از بین رفتن بخشی از صمیمیت فیزیکی می تواند تمایل زن را نسبت به شوهر کاهش دهد.

blank ارتباط سالمی بین شما و همسرتان برقرار نبوده است

همانطور که بارها گفته شد، داشتن ارتباط سالم و مفید کلید اصلی زندگی مشترک موفق است. اگر شما و همسرتان نتوانسته باشید ارتباط عاطفی، فیزیکی و … سالمی با هم داشته باشید. به مرور بی میلی و عدم علاقه در روابط ظاهر می شود.

blank زن به مرد اعتماد ندارد

اعتماد پایه و اساس یک رابطه متعهدانه است. فقدان اعتماد می تواند یک رابطه را از درون توخالی کند. فرقی نمی کند که شما به قول هایتان عمل نکرده باشید، اسرار او را فاش کرده باشید و یا خیانت کرده باشید. هنگامی که شریک زندگیتان دیگر به شما اعتماد نداشته باشد یعنی دیگر عاشق شما نیست.

برخی دیگر از دلایل بی میلی زن به مرد عبارتند از:

blank زوجین با هم رشد نکرده اند.

blank زن و شوهر با هم سازگار نیستند.

blank همسرتان از تعهد می ترسد.

blank او دارای اختلالات شخصیتی است.

blank زن از نظر عاطفی با مشکل روبه رو شده است.

blank همسرتان بعد از گذشت مدتی به این نتیجه رسیده است که گزینه های بهتری نیز وجود دارد.

blank یکی از اعضای خانواده یا دوست به زن گفته است که شما خوب نیستید و او می تواند شوهر بهتری داشته باشد.

blank مرد کاری را انجام داده است که زن دوست نداشته و خط قرمز او بوده است.

blank شغل زن باعث شده است که تایم خالی برای برقراری ارتباط سالم و روابط عاشقانه نداشته باشد.

 

سخنی از مشاوران آویژه

زندگی مشترک پر از تلاطمات و مشکلات است. روابط زوجین گاهی می توانند به شدت خراب شده و سخت شوند. به هرحال، برخی از مواقع وجود دارد که احساس می کنید همسرتان را مانند قبل دوست ندارید. این اتفاق می تواند در مورد همسرتان نیز رخ دهد. بی حوصلگی های همسرتان را عدم علاقه او به شما به حساب نیاورید. به همسر خود زمان بدهید و به دنبال نشانه های بی علاقگی زن به شوهرش باشید. سعی کنید مشکلات، سوء تفاهم ها و اختلافات را با همدلی و مهربانی و از خود گذشتگی حل کنید. داشتن ارتباط سالم می تواند برای زندگی مشترک شما مفید باشد. ارتباط کلید زندگی موفق است. پس اگر احساس می کنید که با همسرتان ارتباط سالمی ندارید، بهتر است به مشاوره خانواده مراجعه کنید. تا در نهایت نبود ارتباط سالم به عدم تمایل زن به مرد و عدم علاقه همسر نسبت به شوهر تبدیل نشود.

 

سوالات متداول

چرا زنم نسبت به من سرد است؟

نبودن ارتباط سالم، نداشتن رابطه جنسی مناسب، عدم درک یکدیگر و نبود احترام در رابطه و عدم صمیمیت در زندگی مشترک می تواند باعث بی میلی زن به مرد شده و او را نسبت به شوهر خود خسته کند.

اگر همسرتان دیگر شما را دوست نداشت چه باید کرد؟

به او فضا بدهید. اگر دائم در کنار او بوده و فاصله ای بین شما وجود نداشته است وقت آن رسیده که کمی به او فضا بدهید. با دادن آزادی زندگی به او نشان دهید که به او اعتماد دارید. هنگامی که او ببیند که شما آنقدر قوی هستید که می توانید واکنش های احساسی خود را کنار بگذارید و به جای آن احساسات او را در اولویت قرار دهید، دوباره شروع به احترام و دوست داشتن شما خواهد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.