?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 19:56
کد خبر : 1045

رها طناز

زن هایی که مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند چه نشانه هایی دارند؟

زن هایی که مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند چه نشانه هایی دارند؟

این مطلب برای اولین بار و در این سایت منتشر می شود . قسمت اول روابط جنسی  جزیی از محرمانه ترین و خصوصی ترین اسرار فرد به حساب می آیند .همسران ممکن است تا قبل از ازدواج تجربه روابط متعددی راداشته و یا نداشته باشند و این ممکن است که هیچ تاثیری در آینده ارتباط

این مطلب برای اولین بار و در این سایت منتشر می شود .

قسمت اول

روابط جنسی  جزیی از محرمانه ترین و خصوصی ترین اسرار فرد به حساب می آیند .همسران ممکن است تا قبل از ازدواج تجربه روابط متعددی راداشته و یا نداشته باشند و این ممکن است که هیچ تاثیری در آینده ارتباط افراد تحت عنوان رابطه ی زناشویی نداشته باشد .

blank

اما همین که مرد و زن با هم ازدواج کرده و زیر یک سقف قرار گیرند تمام رفتارهای جنسی آنها می بایست مشترک و با اطلاع از یکدیگر باشد و هر گونه ارتباط جنسی خارج از دایره رابطه زناشویی زنگ خطر و هشدار محسوب می شود .

 

اشتغال همسران در بیرون از منزل و در محیط کار خصوصا محیط های گروهی  می تواند هر لحظه زمینه ی خطر را فراهم نماید خصوصا برای بانوان  شاغل .

اشتغال بانوان در محیط های مختلط بدون شک و‌تردید می تواند مخاطره آمیز باشد خصوصا برای آن دسته از افرادی که بنا به هر دلیلی در تنگنای اقتصادی قرار داشته و برای حفظ منابع درآمدی خود ناچار به پذیرفتن شرایطی خارج از عرف و اخلاق می شوند .

blank

متاسفانه به دلیل شرایط اخلاقی و فرهنگی حاکم بر جامعه بخش قابل توجهی از آمار تجاوز به بانوان هیچگاه کشف و نمایان نمی شود و بسیاری از سوژه های مورد تجاوز سعی دارند تا این راز بزرگ را برای همیشه نزد خود مخفی نگاه دارند .

مرد وظیفه دارد که تمام احوال همسر خود را به دقت رصد کند و نظارت کامل داشته باشد .

یقینا هر مردی به همسرش نهایت اعتماد را دارد اما اگر همسرتان شاغل است وظیفه دارید که هر از گاهی بدون اطلاع و‌هماهنگی قبلی به محل کار همسرتان مراجعه و خودتان را نشان دهید و حتی المقدور افراد شاغل در آن مجموعه و همکاران نزدیک را شناخته و شناسایی کنید .

اگر به هر دلیلی نیاز مالی پیدا کردید و در تنگنا قرار گرفتید قرض گرفتن از همکار مرد همسرتان آخرین گزینه باشد و حتی توصیه می شود حتی اگر همسرتان هم پیشنهاد داد شما نپذیرید ،منشأ اکثر تجاوزها و خیانت ها ریشه در فقر مالی و نیاز مالی دارد .

در مناسبت هایی مانند تولد همسرتان اگر قرار است مراسم چ یا جشنی برای او تدارک دیده شود شرکت کرده و حضور داشته باشند مگر اینکه اطمینان حاصل کنید که تمام افراد حاضر زن هستند .

اگر رساندن و یا آوردن همسرتان از محل کار برنامه روتین شما نیست اما بازهم به صورت رندوم و اتفاقی در برخی روزها  به محل کار همسرتان مراجعه و او را با خودتان برای مراجعت به منزل همراهی کنید .

رفتار و اخلاق همسرتان را زیر نظر داشته باشید ،از کنار رفتارهایی مانند گوشه گیری ،پرخاشگری ،عدم میل جنسی و ممانعت از برقراری ارتباط جنسی با شما ،واکنش غیر قابل پیش بینی به ابراز احساسات شما ،افسردگی و اضطراب عبور نکنید .

ادامه دارد …

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.