?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 9:19
کد خبر : 5002

از کجا بفهمم شوهرم دوست دختر داره یا نه ؟ تمام نشانه های یک مرد خیانتکار

از کجا بفهمم شوهرم دوست دختر داره یا نه ؟ تمام نشانه های یک مرد خیانتکار

سرویس گوناگون چمدون ،چرا شوهرم دوست دختر داره؟ چرا شوهرم یکی دیگه رو دوست داره؟ یک مرد متاهل ممکن است به دلایل مختلفی جذب دوست دختر سابق خود و یا هر زن دیگری به جز همسرش شود. گاهی اوقات نارضایتی از ازدواج و یا رابطه می تواند شوهر شما را به سمت دوست دختر سابق

سرویس گوناگون چمدون ،چرا شوهرم دوست دختر داره؟ چرا شوهرم یکی دیگه رو دوست داره؟ یک مرد متاهل ممکن است به دلایل مختلفی جذب دوست دختر سابق خود و یا هر زن دیگری به جز همسرش شود. گاهی اوقات نارضایتی از ازدواج و یا رابطه می تواند شوهر شما را به سمت دوست دختر سابق خودش سوق دهد. گاهی نیز جدای از مشکلات و نارضایتی ها، جذابیت فیزیکی ممکن است یکی از دلایلی باشد که شوهرتان جذب زن دیگری می شود.

رابطه همسرم با دوست دختر سابقش خیلی عمیق هست، چرا؟ اگر مردی نیازها و یا خواسته هایی را داشته باشد که همسرش به آنها پاسخ مناسبی نمی دهد و آن خصوصیات را نداشته باشد، اما دوست دختر سابقش آن ویژگی ها را داشته، احتمال دارد که مجدد جذب دوست دختر خود شود. پس شما باید بعد از اینکه متوجه رابطه شوهر با دوست دختر سابقش شدید، به دنبال این باشید که دلیل گرایش و جذب شدن او به سمت دیگری چیست؟ آیا او کمبودی داشته یا مشکل از خودش است و شما همیشه برای او عالی بوده اید.

باشد و نشان دهد که شوهرتان با زن دیگری در ارتباط است.

blank شوهرتان دائم زندگی دوست دختر سابق خود را بررسی می کند

هنگامی که یک مرد عاشق زنی می شود، ممکن است شروع به بررسی زندگی عاشقانه و در کل زندگی او کند. او می خواهد بداند که طرف مقابل نیز تمایلی به برقراری رابطه با او دارد یا نه. به همین دلیل دائم زندگی او را مورد بررسی قرار می دهد.

.

blank شوهرتان می خواهد برای او قهرمان باشد

اگر همسرتان در مقابل زنان دیگر می خواهد قدرتمند، جذاب و جسور ظاهر شود، بهتر است کمی مراقب باشید. شاید او یکی از زن هایی که در جمع حضور دارند را دوست دارد و یا به شما خیانت کرده است. زیرا مردان هنگامی که کسی را دوست دارند، می خواهند برای او قهرمان باشند و بهترین به نظر برسند.

blank شوهرتان به دنبال یافتن نشانه ها و وجه مشترک خود با دوست دخترش می گردد

هنگامی که کسی عاشق دیگری می شود. دائم به دنبال وجه مشترک ها و علاقه های مشترک خود با او می گردد. اگر همسرتان در مورد یکی از زن های اطراف شما دائم سوال می کند و یا می خواهد از علایق و سرگرمی های او مطلع شود، کمی شک کنید. شاید بین او و زن مورد نظر رابطه پنهانی وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید که خیانت تنها مربوط به مسائل جنسی نمی شود. گاهی شما ممکن است با خیانت های عاطفی و یا فیزیکی از سوی همسرتان رو به رو شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خیانت عاطفی، می توانید مقاله خیانت عاطفی چیست؟ را مطالعه کنید.

blank به گونه ای رفتار می کند که دوست دخترش می خواهد نه شما

شوهرم و دوست دختر قبلیش با هم در ارتباط هستند یا نه؟ برای پاسخ این سوال در ابتدا باید رفتار همسرتان را بررسی کنید. آیا او به گونه ای رفتار می کند که شما می خواهید و یا رفتارهای گذشته را دارد؟ یا رفتارش تغییر کرده و احساس می کنید از فرد دیگری دستور می گیرد؟ به این رفتار آینه کاری می گویند. یعنی اینکه مرد رفتارهای شخصی را که دوستش دارد تکرار می کند. مثلا اگر مردی شما را آینه خود قرار دهد و هر کاری که شما انجام می دهید و یا می خواهید را انجام دهد، یعنی او به شما علاقه دارد.

.

 

blank شوهرتان برای شما وقت ندارد، اما برای زن دیگری وقت دارد

نشانه واضح و مشخصی که بیان می کند شوهرتان به شما خیانت کرده است و یا دوست دختر دارد این است که او به زن دیگری اهمیت می دهد و برای او تایم خالی دارد. اما نه تنها برای شما وقت خالی ندارد بلکه مانند قبل به شما اهمیت نیز نمی دهد. این که او برای دوست دختر سابقش وقت می گذارد و می خواهد مشکل او را حل کند اما برای شما وقت ندارد، تصادفی نیست.

blank در تعطیلات و مراسم خاص، شوهرتان حضور ندارد

زمان هایی وجود دارد که اعضای خانواده در کنار یکدیگر جمع می شوند و سعی می کنند اوقات خوشی را در کنار یکدیگر داشته باشند. مانند تعطیلات نوروزی، جشن سال نو، شب یلدا و … . اما شوهری که دوست دختر دارد و یا به همسرش خیانت می کند، در این مواقع حضور ندارد. مسلما او سعی می کند که این موقعیت و زمان ها را با دوست دختر خود سپری کند به همین دلیل شما او را نمی بینید.

blank اجازه نمی دهد شما به وسایل شخصی او مانند موبایلش نزدیک شوید

شاید شما بگویید که احساس می کنم شوهرم با دوست دختر قبلیش ارتباط تلفنی داره اما نمی توانم این را مطمئن شم چون او تلفن همراهش را به من نمی دهد. بله درست است، یکی از نشانه های خیانت به همسر پنهان کردن تلفن همراه و حساس بودن نسبت به آن است. اگر همسرتان دائم با تلفن صحبت می کند و هرگز آن را از خود دور نمی کند. بهتر است کمی محتاط تر عمل کنید. زیرا احتمال دارد او به شما خیانت کرده باشد. همچنین اگر او بعد از اینکه شما متوجه خیانتش شدید همچنان می خواهد حریم خصوصی داشته باشد، این یکی از نشانه های تکرار خیانت است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.