?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 10:21
کد خبر : 5015

بازی تقدیر/باخواهرم ازدواج کردم و صاحب دو فرزند شدم تا اینکه …

بازی تقدیر/باخواهرم ازدواج کردم و صاحب دو فرزند شدم تا اینکه …

سرویس حوادث چمدون ،مردی که در بدو تولد به فرزندی پذیرفته شده بود، متوجه شد زنی که در شش سال گذشته با او ازدواج کرده و از او  دو فرزند دارد، خواهرش است.این مرد در کودکی و پس از تولد در یک طرح فرزند خواندگی به یک خانواده سپرده شده بود  و در طول تمام

سرویس حوادث چمدون ،مردی که در بدو تولد به فرزندی پذیرفته شده بود، متوجه شد زنی که در شش سال گذشته با او ازدواج کرده و از او  دو فرزند دارد، خواهرش است.
این مرد در کودکی و پس از تولد در یک طرح فرزند خواندگی به یک خانواده سپرده شده بود  و در طول تمام دوران زندگی خود  به هیچ اطلاعاتی درباره والدین بیولوژیکی خود دسترسی نداشت .

آموزش اصول رابطه جنسی موفق در زندگی زناشویی

 

اخیرا همسر او دچار ضایعه کلیوی می شود و او برای کمک به همسرش تصمیم می گیرد که کلیه ی خود را به او اهداء نماید ،به همین منظور آزمایشات لازم از جمله یک آزمایش دقیق DNA انجام می دهد اما نتیجه آزمایش او آغاز یک ماجرای غم انگیز است .
بر اساس نظر پزشکان ،نتایج آزمایش و درصد تطبیق آنها آنقدر بالا و قوی است که بدون هیچ تردیدی ثابت می کند که این زن و شوهر با یکدیگر خواهر و برادر هستند .

این مرد می گوید : “همسرم درست پس از به دنیا آمدن پسرمان بیمار شد و اکنون نیاز به پیوند کلیه دارد. ما با بستگانش بررسی کردیم و هیچ کدام یک اهداکننده مناسب نبوند . تصمیم گرفتم آزمایش بدهم تا ببینم آیا می توانم خودم این کار را انجام بدهم یا خیر .

دکتر سپس به دلیل برخی اطلاعات از نتایج آزمایش بافت HLA (آنتی ژن لکوسیت انسانی) چیزی در مورد اینکه می‌خواهد آزمایش بیشتری انجام دهد، گفت که من زیاد به آن فکر نکردم و موافقت کردم.

هنگامی که نتایج  نهایی آزمایشات  رسید، این خبر را به من دادند ، “من شوکه و گیج شدم.

او توضیح داد که به دلیل نحوه انتقال اطلاعات DNA از طریق نسل‌ها، والدین به فرزند می‌توانند حداقل ۵۰ درصد تطابق داشته باشند و خواهر و برادر می‌توانند با هم تطابق داشته باشند.

مرد و خواهرش هشت سال پیش با هم آشنا شدند. این زوج در همان دیدار اول شماره‌های خود  را رد و بدل کردندو نهایتا کارشان به ازدواج کشید .

 

او گفت: “ما با هم خواهر و برادر شده ایم  – نه، شوخی نمی‌کنم. نمی‌دانم باید چه کار کنم، اما می‌دانم که ممکن است اشتباه باشد. او همسر من و مادر بچه‌های ماست.” و این موضوع می تواند تمام زندگی ما را تحت الاشعاع قرار بدهد .

این اتفاق بازتاب گسترده ای در فضای مجازی انگلستان داشته است .

آموزش اصول رابطه جنسی موفق در زندگی زناشویی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.