?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 8:21
کد خبر : 4984

با این تکنیک ها زودانزالی را درمان کنید

با این تکنیک ها زودانزالی را درمان کنید

سرویس سلامت چمدون ،این تکنیک‌ها غالباً بخشی از بازآموزی رابطه جنسی هستند. بازآموزی روشی است که به شما یاد می‌دهد چگونه به محرک‌ها جنسی واکنش نشان بدهید. در تمرین‌های بازآموزی یاد می‌گیرید که چگونه میزان تحریک را تعیین و مدیریت کنید. از این رویه گاهی اوقات با اصطلاح ارگاسم تدریجی (edging) نیز یاد می‌شود. تکنیک

سرویس سلامت چمدون ،این تکنیک‌ها غالباً بخشی از بازآموزی رابطه جنسی هستند. بازآموزی روشی است که به شما یاد می‌دهد چگونه به محرک‌ها جنسی واکنش نشان بدهید. در تمرین‌های بازآموزی یاد می‌گیرید که چگونه میزان تحریک را تعیین و مدیریت کنید. از این رویه گاهی اوقات با اصطلاح ارگاسم تدریجی (edging) نیز یاد می‌شود.

تکنیک استاپ ـ استارت

جیمز سمانز یکی از اولین تمرین‌ها را برای درمان زودانزالی در سال ۱۹۵۶ ابداع کرد. این تکنیک که به آن تکنیک استاپ ـ استارت یا توقف ـ تحریک می‌گویند، به این صورت انجام می‌شود که وقتی به حالت ارگاسم نزدیک می‌شوید، فعالیت جنسی را متوقف می‌کنید و زمانی سکس را دوباره شروع می‌کنید که احساس کنید حالت برانگیختگی و تحریک کاهش یافته است.

سپس به سکس با همسرتان ادامه می‌دهید تا جایی که دوباره ضرورت انزال را احساس کنید. هنگام توقف رابطه می‌توانید روی تنفستان تمرکز کنید تا تحریک کمتر شود. اگر بعد از چند ثانیه توقف هنوز احساس می‌کردید که نزدیک به انزال هستید، احتمالاً سکس را دیر متوقف کرده‌اید و دفعه بعد باید تحریک را زودتر متوقف کنید.

تکنیک فشار دادن مسترز و جانسون

مسترز و جانسون دو سکس تراپ بودند که تکنیک استاپ ـ استارت را در دهه ۱۹۷۰ کمی تغییر دادند. تکنیک مسترز ـ جانسون نیز تقریباً مانند تمرین بالا است، اما علاوه بر این که وقتی نزدیک به ارگاسم می‌شوید، تحریک را متوقف می‌کنید، باید فرنولوم (لگام یا بند) را نیز فشار دهید. فرنولوم نوار پوستی کوچکی است که پوست ختنه‌گاه را به حشفه متصل می‌کند و یکی از حساس‌ترین بخش‌های آلت تناسلی است. فرض بر این است که فشار موجب از بین رفتن بخشی از نعوظ و تمایل به انزال می‌شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.