?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 9:24
کد خبر : 3640

من زن های خوشگل و پولدار را برای شوهرم جور می کردم تا…

من زن های خوشگل و پولدار را برای شوهرم جور می کردم تا…
او زن خارجی را به آغوش همسرش فرستاد تا مخفیانه از او فیلم سیاه بگیرد

سرویس حوادث چمدون ،فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری زن و شوهری که با تهیه فیلم سیاه از یک زن ۳۰ ساله اخاذی می کردند خبر داد.

سرهنگ ” اسدالله ناکینی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۳ و هماهنگی های قضائی ، زوجی که با تهیه فیلم سیاه دست به اخاذی چند صد میلیونی زده بودند رسوا شدند.

 

وی با اعلام این خبر گفت : زن ۳۰ ساله متاهلی تابعه یکی از کشور های خارجه به کلانتری مراجعه و اظهار داشت مدتی که با یک خانم آرایشگر آشنا شدم و رفت و آمد خانوادگی پیدا کردم ، که پس چند ماه با خانم آرایشگر به مشکل خوردم و بارها از وی خواستم برای حل مشکل اقدام کند اما در نهایت همسر خانم با من تماس گرفت و گفت می خواهم مشکل شما را حل کنم به منزل ما بیا تا با هم برای حل مشکل گفت و گو کنیم

ناکینی ادامه داد : شاکیه بی خبر از نیت پلید مرد تماس گیرنده و شرایط وی ، اعتماد می کند و به منزل آنها می رود و مرد شیاد در یک برنامه از پیش تعیین شده و با نصب دوربین در منزل از وی عکس و فیلم سیاه تهیه می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اضافه کرد : خانم آرایشگر پس مدتی با شاکیه تماس می گیرد و به بهانه انتشار فیلم های سیاه از وی اخاذی می کند و شاکیه مجبور می شود برای حفظ آبروی خود طلاجات گران قیمت خود را به آن ها بدهد ، اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود و پس از مدتی مجددا زن و شوهر شیاد با شاکیه تماس می گیرند و طلب ۳۵۰ میلیون ریال پول می کنند که شاکیه به دلیل شرایط مالی و نداشتن وجه به ناچار موضوع را با پلیس مطرح می کند

ناکینی بیان داشت: به دنبال اظهارات این زن جوان و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ، بی درنگ ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی برای شناسایی متهمان وارد عمل می شوند و طولی نمی کشد افسران زبده کلانتری ، زن و شوهر شیاد را شناسایی و آن ها را دستگیر می کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد : زوج پلید ابتدا منکر هرگونه رابطه با شاکیه بودند اما پس از مواجه با ادله و مدارک محکم پلیس به تهدید ، تجاوز ، اخاذی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند یاد آور شد: پلیس با کسانی که باعث سلب آسایش شهروندان شوند برابر قانون رفتار خواهد کرد و اجازه جولان به هنجارشکنان و کلاهبرداران را نمی دهد .

 

 

منبع رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.