?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردین 1402 - 13:50
کد خبر : 5160

اثرات خوردن خرما قبل از رابطه جنسی/ بگو چرا شب جمعه خرما خیرات می کنند

اثرات خوردن خرما قبل از رابطه جنسی/ بگو چرا شب جمعه خرما خیرات می کنند

سرویس سلامت چمدون ،خرما، یک نوع میوه کوچک و شیرین است که به طور طبیعی در خاورمیانه رشد می کند ، به دلیل ارزش غذایی بسیار ارزشمند است و در برخی مناطق به عنوان یک غذای لذیذ به حساب می آید. طبق گزارش MedicalNewsToday، قندهای طبیعی، فیبر، و انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، آنها را به گزینه‌ای سالم

سرویس سلامت چمدون ،خرما، یک نوع میوه کوچک و شیرین است که به طور طبیعی در خاورمیانه رشد می کند ، به دلیل ارزش غذایی بسیار ارزشمند است و در برخی مناطق به عنوان یک غذای لذیذ به حساب می آید. طبق گزارش MedicalNewsToday، قندهای طبیعی، فیبر، و انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، آنها را به گزینه‌ای سالم برای میان‌وعده‌ای شیرین یا خوش طعم تبدیل می‌کند . اما آیا شواهدی وجود دارد که نشان دهد خوردن خرما قبل از رابطه جنسی معجزه می کند .

همانطور که توسط MedicalNewsToday گزارش شده است، حدس و گمان هایی وجود دارد که خرما حاوی خواص تقویت کننده جنسی است و می تواند عملکرد جنسی را افزایش دهد . مشخص شد افرادی که مرتب خرما می خورند سطوح بالاتری از تستوسترون دارند، هورمونی که برای میل و عملکرد جنسی بسیار مهم است. علاوه بر این، انقباضات عضلانی تقویت کننده جنسی که توسط $ex ایجاد می شود، توسط پتاسیم موجود در خرما به وفور کمک می کند.

در حالی که خرما ممکن است اثرات مثبتی بر رابطه جنسی داشته باشد، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها یک توپ انفجاری  نیستند. راز سلامت جنسی در حفظ یک رژیم غذایی و سبک زندگی به طور کلی سالم نهفته است. علاوه بر این، معمولاً پیشنهاد می‌شود قبل از تلاش برای ایجاد هر گونه تغییر در رژیم غذایی خود با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی صحبت کنید، به خصوص اگر نگرانی‌های سلامت خاصی دارید یا دارو مصرف می‌کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.