?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 فروردین 1402 - 18:54
کد خبر : 5376

به دستور ارباب رئوف دوستان شوهرم چهار ماه به من تجاوز کردند

به دستور ارباب رئوف دوستان شوهرم چهار ماه به من تجاوز کردند

سرویس حوادث چمدون ؛چهار ماه تمام دوستان شوهرم به من تجاوز کردند. دل به دریا زدم و این موضوع را به شوهرم گفتم، اما به مرگ تهدیدم کرد و گفت که باید به خواست اربابش تن دهم؛ او مجبورم می‌کرد با دوستانش بخوابم. حمیرا بیست سال سن دارد و دو ماه پیش از شهر دشت‌قلعه

سرویس حوادث چمدون ؛چهار ماه تمام دوستان شوهرم به من تجاوز کردند. دل به دریا زدم و این موضوع را به شوهرم گفتم، اما به مرگ تهدیدم کرد و گفت که باید به خواست اربابش تن دهم؛ او مجبورم می‌کرد با دوستانش بخوابم.

حمیرا بیست سال سن دارد و دو ماه پیش از شهر دشت‌قلعه به ینگی‌قلعه، نزد خانواده‌اش آمد‌. او می‌گوید، بارها از سوی افراد ارباب رؤوف، یکی از روسای پولیس محلی تخار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، هر بار پیش از تجاوز داروی بی‌هوشی می‌دادند و حتی یک بار مجبورم کردند موادمخدر استفاده کنم.

حمیرا می‌گوید که شش ماه از ازدواجش با اسلام‌الدین می‌گذرد و شوهرش محافظ ارباب رؤوف است. این زنِ جوان اکنون با پدر و مادرش برای دادخواهی مقابل دفتر شهردار آمده و می‌گوید، از ترس افراد ارباب رؤوف نمی‌تواند به خانه‌ی پدرش بازگردد.

محمدالله، پدر حمیرا می‌گوید، اداره‌ی محلی ینگی‌قلعه به شکایت آنان رسیدگی نکرد و در نهایت به کمک ملک تاتار، رئیس نیروهای خیزش مردمی ینگی‌قلعه به تالقان آمدند تا شاید این‌جا به عدالت برسند.

اما ارباب رؤوف تجاوز محافظانش به حمیرا را دسیسه‌ای علیه خود می‌داند و می‌گوید، این زن از خانه‌ی شوهرش فرار کرده و او شخصا این موضوع را به گوش اداره‌ محلی دشت‌قلعه رسانده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.