?>
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 16:09
کد خبر : 991

تجاوز به زن ۳۷ساله توسط نوجوان ۱۳ساله/او خاله اش بود

تجاوز به زن ۳۷ساله توسط نوجوان ۱۳ساله/او خاله اش بود

یک زن ۳۷ ساله با مراجعه به پلیس اظهار داشت که توسط خواهرزاده ۱۳ سالشه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است . این زن جوان که ساکن یکی از محلات حاشیه نشین شهر استانبول است با مراجعه به پلیس استانبول عنوان داشته ،خواهرم برای چند روز به مسافرت رفت و از من خواست که از

یک زن ۳۷ ساله با مراجعه به پلیس اظهار داشت که توسط خواهرزاده ۱۳ سالشه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است .

این زن جوان که ساکن یکی از محلات حاشیه نشین شهر استانبول است با مراجعه به پلیس استانبول عنوان داشته ،خواهرم برای چند روز به مسافرت رفت و از من خواست که از پسرش در منزل او مراقبت کنم .شب قبل از اینکه به خواب بروم‌ ،خواهر زاده ام به داخل اتاق آمد در حالیکه یک لیوان شیر در دست داشت و به من تعارف کرد ،با آنکه علاقه ای به نوشیدن شیر سرد آن هم قبل از خواب نداشتم اما برای اینکه دل خواهر زاده ام را نشکنم قبول کرده و تمام شیر را نوشیدم .

 

دقایقی بعد احساس خواب آلودگی شدید پیدا کردم اما فکر کردم به دلیل خستگی روزانه و کار خانه است و دیگر متوجه نشدم چه زمانی خوابم برد .

صبح با حالتی بسیار بد و با سردرد و سرگیجه از خواب بیدار شدم و پس از مراجعه به دستشویی متوجه حالت غیر عادی از ناحیه تناسلی و مقعد شدم و دردی خفیف را احساس می کردم در حالی که من بیوه هستم وبعد از فوت همسرم  تجربه نزدیکی نداشتم .

در طول روز بسیار به این موضوع فکر کردم و یقین حاصل کردم که شب گذشته در حالی که خواب بودم توسط فردی مورد تجاوز قرار گرفته ام اما چیزی بروز ندادم  تا اینکه شب موقع خواب بازهم خواهر زاده ام با لیوان شیر. به سراغ من آمد که این بار به بهانه ای خوردن آن را به تاخیر انداختم و بعد از خارج شدن او از اتاق محتویات داخل لیوان را در یک نایلون ریختم و در تختخواب خودم را به خواب زدم تا اینکه بعد از گذشت دو ساعت متوجه حضور حواهر زاده ام در اتاق شدم و مابقی ماجرا .

پلیس ترکیه با شکایت  این زن ،نوحوان متجاوز را بازداشت و تحویل مقامات قضایی داده است .

متاسفانه این روزها نوجوانان و جوانان تحت تاثیر تبلیغات سایت های پورن و منتشرکنندگان  محتواهای  غیراخلاقی منتشر شده در فضای مجازی مرتکب چنین اشتباهاتی می شوند .

نظارت و کنترل فرزندان از وظایف مهم والدین است که می بایست در انجام آن اهتمام بیشتری بورزند .

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.