?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1402 - 20:28
کد خبر : 5569

شایعه در شهر /آیا همسر سابق امین حیایی تغییر جنسیت داده است ؟

شایعه در شهر /آیا همسر سابق امین حیایی تغییر جنسیت داده است ؟

سرویس هنرمندان چمدون ؛مونا بانکی پور، همسر سابق امین حیایی و مادر دارا حیایی، بارها به خاطر استایل خاص و انتخاب پوشش های جنجالی، مورد انتقاد قرار گرفته است. او با استایل مردانه اش خیلی وقت ها در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی است. این توجه تا حدی است که این روزها می گویند

سرویس هنرمندان چمدون ؛مونا بانکی پور، همسر سابق امین حیایی و مادر دارا حیایی، بارها به خاطر استایل خاص و انتخاب پوشش های جنجالی، مورد انتقاد قرار گرفته است. او با استایل مردانه اش خیلی وقت ها در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی است. این توجه تا حدی است که این روزها می گویند او تغییر جنسیت داده و پوشش مردانه او به هویت جدید مردانه اش مربوط است.

blank

مونا بانکی پور پیش تر گفته بود که برای دارا ، تنها پسرش که حاصل ازدواج او با امین حیایی است، به مدت ۲۲ سال هم پدر بوده و هم مادر.

blank

blank

همسر سابق حیایی در پاسخ به حواشی جدید در مورد تغییر جنسیت خود و تبدیل شدن به مرد واکنش نشان داد. ​مونا بانکی پور گفت:

«دوست دارم موهامو کوتاه کنم لباس اسپرت بپوشم در ارامش فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه اگر توضیحی دادم دیدم واقعا درکی وجود نداره خواستم روشن بشین که اینقدر اسون قضاوت نکنین در ضمن بهتره سکوت من نشکنه، چون اگر سکوتم بشکنه خیلی حرفا دارم!»

blank

او در ادامه گفت:

«عجب ملت عجیبی هستیم البته منظورم همگی نیست عده خاصی هستن یه توضیحی بدم واسه اون بعضی‌ها که نمیفهمن و محدوده زندگیشون تا سرکوچه بودم و ادم شبیه من هیچ جای دنیا ندیدن عرض کنم که دوستان من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم با احترامی که واسه همه ترنس‌ها قائل هستم خودم نیستم اگر بودم ترسی نداشتم و اعلام میکردم.»

شایعه تغییر جنسیت همسر سابق امین حیایی

 

بیوگرافی مونا بانکی‌پور

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر اول امین حیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و داور مسابقه عصر جدید است. او فرزند فرزانه داوری ، بازیگر سینمای قبل از انقلاب، و امیر همایون بانکی پور، است. حاصل ازدواج مونا با امین حیایی، پسری به نام دارا است که سابقه بازیگری هم دارد. دارا حیایی متولد ۱۱ شهریورماه سال ۱۳۷۶ است.

مونا بانکی پور، مادر دارا، در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرد اما بعد از آن از دنیای بازیگری فاصله گرفت.

blank

مونا بانکی پور در یک خانواده هنری به دنیا آمد. مادرش فرزانه داوری متولد ۱۳۳۸ از بازیگران قبل از انقلاب است که چندین سال در آمریکا زندگی میکرد. داوری در سال ۱۳۹۵ در یکی از سریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بازی کرده است.

blank

ازدواج با امین حیایی

مونا بانکی پور در سال ۱۳۷۴ با امین حیایی ۲۵ ساله که هنوز در اول مسیر بازیگری بود ازدواج کرد، اما این زندگی بعد از یکسال با به دنیا آمدن فرزندشان دارا به طلاق ختم شد.

blank

جنجال بر سر حضانت دارا حیایی

اوایل جدایی سر حضانت دارا با امین حیایی به مشکل خورد.  اما با گذشت مدتی همسرش امین حیایی رضایت داد دارا، پیش مادرش بزرگ شود.

خانم بانکی پور به صورت حرفه‌ای در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده در سال ۱۳۸۱ در نقش همسر دانیال حکیمی بازی کرد. سپس در فیلم خانه‌ای در شن سال ۸۲ نیز حضور داشت، اما بعد‌ها به همراه پسرش مدتی به خارج از کشور مهاجرت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.