?>
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 17:31
کد خبر : 5565

هشت اشتباه وحشتناک زنان در استفاده از لباس های زیر/حواست کجاست خانوم ؟

هشت اشتباه وحشتناک زنان در استفاده از لباس های زیر/حواست کجاست خانوم ؟

سرویس مد و لباس چمدون ؛لباس زیر موضوع نسبتاً حساسی است. به همین دلیل است که کارشناسان مُد اغلب درباره ی آداب لباس پوشیدن صحبت می کنند، اما بسیار کمتر پیش می آید توصیه ای بشنویم درباره ی اینکه چطور از شورت یا سوتین استفاده کنیم که هم راحت باشیم و هم از نظر ظاهری

سرویس مد و لباس چمدون ؛لباس زیر موضوع نسبتاً حساسی است. به همین دلیل است که کارشناسان مُد اغلب درباره ی آداب لباس پوشیدن صحبت می کنند، اما بسیار کمتر پیش می آید توصیه ای بشنویم درباره ی اینکه چطور از شورت یا سوتین استفاده کنیم که هم راحت باشیم و هم از نظر ظاهری بی ایراد. در ادامه از آداب پوشیدن لباس زیر خواهیم گفت که کمک می کنند از اشتباهات بزرگ در این رابطه پرهیز کنید.

۱- بیرون زدن گن از زیر لباس

blank

بعضی خانم ها در مهمانی ها و دیگر مراسم ها برای فرم دادن به اندام خود، از زیر لباس گن به تن می کنند. این کار امری عادی و رایج است، اما باید مراقب باشید که گن از زیر لباس تان بیرون نزند. مثلاً اگر قصد استفاده از گن پادار را داشتید، لباس تان باید آنقدری بلندی باشد که احتمال بیرون زدن گن از زیر آن وجود نداشته باشد.

۲- تنگی بیش از اندازه ی گن

blank

بعضی خانم ها تصور می کنند گن باید بسیار تنگ باشد تا اندام شان را به اندازه ی قابل توجهی باریک تر کند. با این حال، نه تنگی گن، بلکه پارچه ی متراکم و ارتجاعی آن با خاصیت فشرده کنندگی اش است که به اندام شما فرم می دهد. به علاوه، تنگی بیش از اندازه ی گن می تواند نتیجه ی معکوس داشته باشد و اندام تان را بزرگ تر از آنچه که واقعاً هست نشان دهد.

۳- دیده شدن خط شورت از زیر لباس های تنگ

blank

اگر قصد پوشیدن یک پیراهن، دامن یا شلوار تنگ را داشتید، مطمئن شوید که شورت تان هیچگونه برجستگی ای نداشته باشد. خط شورت نباید از زیر لباس مشخص باشد. برای لباس های تنگی که جنس نازکی دارند، بهتر است از شورت های بدون دوخت یا بندی استفاده کنید.

۴- تنگی بیش از اندازه ی بندهای سوتین

blank

در ساختار سوتین، نزدیک به ۳۰ درصد از کار نگه داشتن سینه ها برعهده ی بندها است. شاید فکر کنید بندهای سوتین هر چه تنگ تر باشند، بهتر می توانند سینه ها را نگه دارند، اما حقیقت آن است که عمده ی کار نگه داشتن سینه ها را کاپ های سوتین، کناره ها، نوار زیرین و بال های پشتی آن انجام می دهند. تنگی بیش از اندازه ی بندهای سوتین فایده ای جز اذیت شدن خودتان ندارد.

۵- استفاده از سوتین معمولی هنگام ورزش

blank

سوتین تان هر چقدر هم که راحت تر باشد، نباید هنگام ورزش از آن استفاده کنید. سوتین های معمولی نمی توانند آنطور که باید در زمان ورزش سینه ها را نگه دارند و سیم ها، گیره ها و بندهای آن ها می تواند به پوست عرق کرده ساییده شود. بنابراین برای راحت و سلامتی خود از سوتین های ورزشی استفاده کنید.

۶- نامناسب بودن مدل سوتین

blank

سوتین های معمولی که از پشت با گیره بسته می شوند برای هر لباسی مناسب نیستند. برای مثال، پیراهن های پشت باز به نوع دیگری از سوتین نیاز دارند. یا اگر یک لباس یقه اسکی تنگ و نازک به تن کرده باشید که هر چه زیر آن باشد مشخص می شود، باید سوتینی به تن کنید که هیچ تزئینی نداشته و کاملاً ساده باشد.

بنابراین بهتر است چند مدل سوتین مختلف برای موقعیت های متفاوت داشته باشید تا با هر لباسی ظاهر مناسبی پیدا کنید.

۷- استفاده از سوتین تنگ برای بالا بردن سینه ها

blank

بعضی خانم ها تصور می کنند پوشیدن سوتینی که یک سایز کوچک تر باشد باعث می شود سینه هایشان بزرگ تر به نظر برسد. اما سوتین تنگ می تواند برای سلامتی مضر باشد، چون تنفس را دشوار، گردش خون را مختل و چین های بدمنظره ای روی پوست قفسه سینه و پشت ایجاد می کند. یک گزینه ی بسیار سالم تر استفاده از سوتین پوش آپ یا همان بالا برنده ی سینه به سایز خودتان است که لایه های مخصوصی درون کاپ های خود دارد.

۸- نامناسب بودن رنگ سوتین

blank

همه می دانیم که پوشیدن سوتین مشکی زیر یک لباس سفید ایده ی خوبی نیست. این امر درباره ی سوتین سفید رنگ نیز صدق می کند. اما سوتین های رنگ بدن گزینه ی خوبی به نظر می رسند چون با رنگ پوست یکی می شوند و زیر پارچه ی سفید تقریباً نامرئی اند.

اما اگر سوتین رنگ بدن نداشتید، از یک سوتین قرمز رنگ استفاده کنید. بر اساس تحقیقات، سوتین های قرمز از زیر لباس های سفید رنگ دیده نمی شوند. دقت کنید که رنگ سوتین قرمز خالص باشد نه طیفی از شرابی یا صورتی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.