?>
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1402 - 20:39
کد خبر : 5720

خداحافظی مدل مشهور از کارش فقط به خاطر «بستنی»!

خداحافظی مدل مشهور از کارش فقط به خاطر «بستنی»!
تایرا بنکس، مدل و چهره تلویزیونی مشهور، اعلام کرده است که از فعالیت خود در برنامه «رقص با ستاره‌ها» پس از سه فصل به عنوان مجری کناره گیری خواهد کرد.

سرویس هنرمندان چمدون ؛تایرا بنکس مدل ۴۹ ساله پس از ۳ فصل، برنامه محبوب «Dancing With the Stars» را ترک کرده است: «وقتش رسیده است!»

تایرا بنکس در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که برنامه «رقص با ستاره‌ها» را برای همیشه ترک کرده است. این مدل و چهره تلویزیونی موفق دلیل این تصمیم خود را تمرکز بر تجارت بستنی خود به نام SMiZE & DREAM، که در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد، معرفی کرده است.

او اعلام کرد: «در حال حاضر روی تجارتم متمرکز هستم.  در واقع تنها تمرکز من تجارتم است. SMiZE & DREAM جهانی شده است، بنابراین من احساس می‌کنم زمان آن رسیده است که واقعاً بر تجارت و کارآفرینی خود تمرکز کنم.»

خانم مدل مشهور برای “تجارت بستنی” از کارش کنار رفت!

خانم مدل در فکر تهیه کنندگی!

تایرا بنکس توضیح داد که احساس می‌کند «زمانش رسیده» که از برنامه «DWTS» خارج شود. او افزود: «فکر می‌کنم قلب و روح من در تجارت و تهیه کنندگی تلویزیون است. شما نمی‌توانید تمام تمرکز خود را بر تولید بگذارید در حالی که تمام وقت مجری یک برنامه هستید. در آینده شاهد برنامه‌هایی خواهید بود که من تهیه کرده‌ام.» این مجری سابق برنامه «مدل برتر آمریکا» گفت که آماده بازگشت به تلویزیون است، اما فقط در پشت صحنه.

حضور تایرا در برنامه «رقص با ستاره‌ها» همراه با اشتباهات و شوخی‌هایی ناخوشایند همراه بوده است. انتقادات از این مدل به ویژه در پایان فصل ۲۹ به اوج خود رسید. تایرا در پایان این فصل در بین زوج‌های نهایی به طور تصادفی زوج اشتباه را در برنامه زنده اعلام کرد. این اشتباه باعث سردرگمی رقبا، داوران و طرفداران در خانه شد. با این حال تایرا بارها اعلام کرد که این اشتباه از طرف گروه پشت صحنه بوده است و او نقش و منظور بدی نداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.