?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 8:38
کد خبر : 6552

همسرم رابطه پنهانی داشت / به باجناقم گفتم اما او …

همسرم رابطه پنهانی داشت / به باجناقم گفتم اما او …

سرویس حوادث چمدون ،عصر ششم آبان ماه سال ۹۸ مرد ۳۷ساله ای به نام آرمین به کلانتری ۱۲ شهرقدس رفت و از قتل همسر ۳۳ساله اش به نام عاطفه خبر داد.وی گفت همسرم را بخاطر خیانت کشتم. با اظهارات مرد جوان پلیس به همراه پدر آرمین به خانه وی رفت و با جسد زن جوان

سرویس حوادث چمدون ،عصر ششم آبان ماه سال ۹۸ مرد ۳۷ساله ای به نام آرمین به کلانتری ۱۲ شهرقدس رفت و از قتل همسر ۳۳ساله اش به نام عاطفه خبر داد.وی گفت همسرم را بخاطر خیانت کشتم. با اظهارات مرد جوان پلیس به همراه پدر آرمین به خانه وی رفت و با جسد زن جوان روبه رو شد که سرش داخل یک کاسه آب قرار داشت و گلویش با پارچه صورتی بسته شده بود .

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و آرمین در تشریح جزئیات ماجرا گفت :ما به تازگی به خانه جدید اسباب کشی کرده بودیم اما چند ماه بود که خانه مان کابینت نداشت .

 

سه ماه قبل مرد جوانی که کابینت ساز بود به خانه مان آمد تا کابینت ها را نصب کند .بعد از آن ماجرا بود که متوجه رابطه تلفنی همسرم با یک مرد غریبه شدم. وقتی شماره مرد غریبه را از گوشی همسرم بر داشتم متوجه شدم همان نصاب کابینت است. او ادامه داد: من چند بار در این زمینه با همسرم صحبت کردم اما انکار می کرد. من هر بار از محل کار با همسرم تماس می گرفتم گوشی او اشغال بود اما عاطفه می گفت مشغول صحبت کردن با مادر یا خواهرش بوده است.

آرمین در تشریح جزییات قتل گفت: چند روز قبل از این ماجرا وقتی از سر کار به خانه برگشتم دیدم همسرم مشغول سیگار کشیدن است .

 

او به محض اینکه با من روبه رو شد پیامک های داخل گوشی اش را پاک کرد.همان لحظه یک نفر آن طرف خط مدام تماس می گرفت و همسرم تماس را رد می کرد. من از عاطفه خواستم تا حقیقت را بگوید که یکباره همسرم حرفهایی زد که توقع شنیدن آن را نداشتم.

 

عاطفه می گفت به من هیچ علاقه ای ندارد و می خواهد از من جدا شود .من که شنیدن این حرف ها شوکه و عصبانی شده بودم از او خواستم تا خانه ام را ترک کند و بیرون برود. امام او مرا مسخره کرد .من برای اینکه همسرم را بترسانم چاقو را برداشتم و از او خواستم تا به خیانتش اعتراف کند .اما جوابم را نداد. من در اوج عصبانیت کاسه آبی آوردم و سر همسرم را داخل آب فرو بردم.

من پارچه ای را دور گردنش پیچیدم و او را خفه کردم. همان موقع به خانه پدرم رفتم و ماجرا را به او گفتم و با هم به کلانتری رفتیم. این مرد ادامه داد :باور کنید من وقتی متوجه رابطه پنهانی همسرم با مرد غریبه شده بودم از باجناقم کمک خواستم .اما او نتوانست در زمینه کاری انجام دهد .من از قتل همسرم پشیمان هستم و نمی دانم چطور شد که او را کشتم. من سالهاست از ناراحتی اعصاب و روان رنج می برم و به بیماری افسردگی مبتلا هستم. حتی چند سال قبل برای مدتی در بیمارستان روانی بستری شده بودم. در حالی که پزشکی قانونی ادعای مرد جوان را رد کرده و سلامت روان وی را تایید کرده بود برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .وی قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود .

اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.