?>
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 22:55
کد خبر : 6912

واکنش وزیر ورزش به استعفای مدیرعامل استقلال/ مبلغ بدهی استقلال را تامین کرده بودیم

واکنش وزیر ورزش به استعفای مدیرعامل استقلال/ مبلغ بدهی استقلال را تامین کرده بودیم
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به استعفای مدیرعامل استقلال تهران گفت: با وجود اینکه امروز تعطیل بود بر حسب وظیفه در دفتر حضور داشتم و تا این لحظه‌، رسماً و حتی غیر رسمی یا تلفن و حتی پیامک در جریان این استعفا قرار نگرفته‌ام.

سیدحمید سجادی در واکنش به استعفای مدیرعامل استقلال در فضای مجازی و اینکه مبلغ پرداخت بدهی استراماچونی از سوی دولت و سازمان خصوصی‌سازی به مبلغ ٩٠ میلیارد تومان تامین شده اما برخی سعی کردند این توپ به زمین دولت و وزارت ورزش بیاندازند تاکید کرد: امروز با وجود اینکه تعطیل بود بر حسب وظیفه در دفتر حضور داشتم و تا این لحظه‌، رسماً و حتی غیر رسمی یا تلفن و حتی پیامک در جریان این استعفا قرار نگرفته‌ام. این آمدن‌ها و رفتن‌ها در تمامی پست‌ها امری طبیعی است اما مهم این است که اگر با برنامه باشیم این آمدن‌ها و رفتن‌ها لطمه‌ای به ساختار نمی‌زند. باید اصل مطلب را دریابیم و به این فکر باشیم که باشگاه‌های معتبر و باسابقه ما مثل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و بقیه باشگاه‌های معتبر ما خدایی ناکرده با تغییرات دچار لطمه نشوند. این وظیفه ذاتی ماست و بنده به همراه تمام معاونین وزارت ورزش همواره حامی این دو باشگاه بوده و هستیم.

وی با اشاره به بدهی‌های باشگاه استقلال در پرونده اخیر گفت: این موضوع برای دو سال قبل است و از آن زمان همه این موضوع را می‌دانستند. ما یکی دو بار منابع مالی لازم را در اختیار دو باشگاه قرار دادیم و برای تمامی حمایت‌ها در چارچوب قانون در خدمت هستیم. از تمامی ظرفیت‌ها و مهلت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد اما این حمایت‌ها در چارچوب قانون است چرا که پس از حضور این دو باشگاه در محله واگذاری، قانون اجازه نمی‌دهد از منابع دولتی برای باشگاه‌ها استفاده کنیم.

وزیر ورزش افزود: تا جایی که قانون اجازه دهد از باشگاه‌ها برای شاد کردن و امیدوار نگه داشتن هواداران این باشگاه‌ها حمایت خواهیم کرد.

سجادی در پایان گفت: همانطور که گفتم روال درباره مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این شکل است که مدیران این دو باشگاه استعفایشان را در ابتدا تقدیم هیات مدیره باشگاه می‌کنند و پس از بررسی این موضوع در هیات مدیره، این موضوع به وزارت ورزش می‌آید و پس از آن این موضوع در جلسه‌ای فوری با حضور وزیر، معاونین و اعضای هیأت مدیره بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.