?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 12:15
کد خبر : 12855

رابطه نامشروع زن خیانتکار با مردی بدتر از شوهرش

رابطه نامشروع زن خیانتکار با مردی بدتر از شوهرش
زن خائن که با همدستی دوست شوهرش سناریوی قتل شوهرش را طراحی و اجرایی کرده بودند با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی درباره جزییات این پرونده جنایی گفت: ۵ آذر ماه جسد مرد جوانی با لباس خانه در حوالی جاده کندور چالوس کشف شد با کشف هویت مقتول که اعتیاد به مواد مخدر داشته و تحت درمان یکی از کمپ های ترک اعتیاد کرج قرار داشت خیلی زود محل سکونت و خانواده او شناسایی شدند .

 

 

بدنبال شناسایی جسد توسط همسر و برادر مقتول بود که تیمی از کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت تشکیل شد. در نخستین گام افسر پرونده همسر مقتول را بعنوان نخستین مظنون این پرونده اعلام کرد و در تحقیقات بعدی طولی نکشید که راحله ۳۳ ساله دربازجویی ها راز جنایت را برملا کرد.

 

سرهنگ نادربیگی گفت: در تحقیقات جنایی مشخص شد که این زن از مدتی قبل با دوست همسرش که او هم در کمپ تحت درمان بود رابطه دوستی برقرار کرده است. جالب است که فرید از شوهر خودش نیز به مراتب اعتیاد بیشتری به مواد مخدر داشت.

 

 

این زن ابتدا قرص خواب آور به فرزندانش خوراند و بعد در نقشه بعدی خود قرص خواب آور را به همسرش همراه غذا داد سپس با همدستی فرید شوهرش را با یک روسری خفه کرد و لای فرش او را پیچاندند . فرید جسد را لای فرش پیچانده و به خودروی فرید انتقال دادند و بعد درجاده چالوس رها کردند.

 

 

بدنبال اعتراف های این زن خائن فرید هم بازداشت شد او که درابتدا سعی درانکار ماجرا داشت اما مدتی بعد او نیز اعتراف کرد. هم اکنون این زن و مرد جنایتکار به دادسرای فردیس منتقل شدند تا به رودی در صف محاکمه قرار گیرند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.