?>
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 7:59
کد خبر : 13714

با این روش  هر شب در خواب وزن کم کنید

با این روش  هر شب در خواب وزن کم کنید
کاهش وزن سریع و راحت دغدغه خیلی هاست به همین خاطر انواع و اقسام رژیم ها و ورزش ها و...توسط افراد مختلف پیشنهاد می شود اما فراموش نکنید یک رژیم درست و اصولی باید زیر نظر پزشک باشد

لاغری و آب شدن شکم در خواب، موضوعی است که خیلی از افراد درگیر اضافه وزن به آن فکر میکنند. همه ما میدانیم که قانونا خوردن در شب و قبل از خواب میتواند منجر به اضافه وزن شود، این امر به ویژه هنگامی صحیح است که ما تنقلاتی را بخوریم که حاوی کربوهیدرات های اصلاح شده و گروهای غذایی، مانند:نان و برنج و چیپس سیب زمینی و پرتزل (نوعی چوب برنج) باشد که دارای فیبر کم و قند بالا هستند.

با این رژیم لاغری هر شب در خواب وزن کم کنید

مطمئنا آنچه معرفی می شود سریعا تبدیل به انرژی میشوند و شما از این کالری های دریافت شده در خواب استفاده نخواهید کرد بنابراین به صورت چربی در بدن شما ذخیره خواهند شد. البته هنوز هم کارشناسان میگویند که بهتر است گرسنه به رخت خواب نروید و اگر قبل از خواب احساس گرسنگی کردید، بهتر است به سراغ خوراکی ای بروید که دارای کربوهیدرات کم و پروتئین بالا باشد.

آب کردن سریع شکم در خواب با گردو

برای آب شدن و کوچک کردن شکم در خواب آخر شب، بادام و گردو بخورید.

این خوراکی های لاغرکننده و البته مقوی، ۶ گرم پروتئین داشته و فقط یک گرم کربوهیدرات دارد.

گردو و بادام همانطور که مواد مغذی مانند کلسیم و ویتامین D دارند، پروتئین سالمی دارند که نیازی نیست نگران بیش از حد خوردن آن باشید. تعداد انگشت شماری از خشکبار ها مانند بادام و گردو، نیز میتوانند برای لاغری در خواب به شما کمک کنند و باقی خشکبار ها دارای چربی و کالری زیادی هستند و نباید قبل از خواب مصرف شوند.

گردو و بادام همچنین دارای مقدار فراوانی از پروتئین ها، ویتامین e، سلنیوم، منیزیوم و سایر مواد مغذی سالم نیز هستند؛ فقط به یاد داشته باشید اگر قرار بر خوردن خشکبار ها بود، مقدار کمی از آن، کل نیاز شما را بر طرف میکند و نباید در مصرف این خوشمزه هاف زیاده روی کنید.

اب کردن سریع شکم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.