?>
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 17:10
کد خبر : 1024

آنا طلعت

کیم کارداشیان زن مورد سلیقه مردان ایرانی

کیم کارداشیان زن مورد سلیقه مردان ایرانی
به نظر شما اگر از مردان ایرانی نظر سنجی شود که از بین دو چهره معروف دنیا یعنی کیم کارداشیان و آنجلینا جولی کدام یک را می پسندید نتیجه چه خواهد بود

مردان ایرانی از هر نظر  مردانی خاص و منحصر به فرد هستند تا آنجا که حتی علایق و سلایق آنها با بسیاری از هم‌جنسان خود در سایر نقاط جهان متفاوت است .

شاید با مطالبی از این دست که مردان چه نوع زنانی را دوست دارند برخورد کرده باشید ،ما به جرأت می توانیم بگوییم که در این میان می بایست  مردان ایرانی را از سایر مردان ساکن کره زمین  متمایز کنید چرا که مردان ایرانی از هر نظر تافته جدا بافته هستند .

blank

اگر دقت کرده باشید در سال های اخیر آمار جراحی های زیبایی از قبیل جراحی باسن برزیلی بسیار در بین بانوان ایرانی رواج پیدا کرده است و تنها دلیل آن پس از میل به زیبا بودن در خانم ها که قاعدتاً یک امر طبیعی و غریزی است و نمی توان به آن عیبرو ایرادی گرفت  ،تنها جلب توجه ،علاقه و سلیقه خاص مردان ایرانی به این تیپ زنان است .

blank

به  زبان دیگر  اگر از مردان ایرانی نظر سنجی شود که از میان کیم کارداشیان و آنجلینا جولی کدامیک را می پسندند یقین داشته باشید که کارداشیان با اختلاف برنده این نظر سنجی خواهد بود در حالیکه از نظر زیبایی شناسی عرفی و بین المللی قطعا آنجلینا جولی زیباتر و جذابتر از کیم خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.