?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 8:17
کد خبر : 4981

زود انزالی چه تاثیری بروی رابطه زن و شوهر می‌گذارد؟

زود انزالی چه تاثیری بروی رابطه زن و شوهر می‌گذارد؟

سرویس سلامت چمدون ،ارتباط موثر برای سالم و پایدار نگه داشتن رابطه حیاتی است؛ بااین حال صحبت کردن درباره مشکل زودانزالی و نگرانی‌های مربوط به رابطه جنسی غالباً برای آقایان دشوار است. آقایان بدون دلیل از مشکل زودانزالی خود خجالت می‌کشند و بسیاری فکر می‌کنند که اعتراف کردن به مشکلات جنسی از مردانگی آنها کم

سرویس سلامت چمدون ،ارتباط موثر برای سالم و پایدار نگه داشتن رابطه حیاتی است؛ بااین حال صحبت کردن درباره مشکل زودانزالی و نگرانی‌های مربوط به رابطه جنسی غالباً برای آقایان دشوار است. آقایان بدون دلیل از مشکل زودانزالی خود خجالت می‌کشند و بسیاری فکر می‌کنند که اعتراف کردن به مشکلات جنسی از مردانگی آنها کم می‌کند. حال آن که صحبت نکردن درباره چنین مشکلاتی عموماً شرایط را وخیم‌تر می‌کند. سوءتفاهم، آزردگی خاطر، ناراحتی و خشم در پی انکار وجود مشکل و سکوت درباره آن به سرعت رو به افزایش می‌گذارد.

دانشمندان معتقدند که رابطه جنسی در سطح تکاملی موجب تقویت پیوند زوجین می‌شود. مواد شیمیایی مانند اکسی‌توسین و دوپامین هنگام رابطه جنسی، به ویژه در زمان ارگاسم آزاد می‌شود؛ این مواد شیمیایی پیوند میان زوجین را قوی‌تر می‌کند. به علاوه احساس امنیت و اعتماد و دلبستگی عاطفی حین رابطه زناشویی بیشتر می‌شود. این قبیل احساسات و هیجاناتی که همسران را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند، برای سلامت عمومی و ماندگاری رابطه حیاتی است، به همین دلیل وقتی این مواد شیمیایی سالم در بدن زوجین وجود نداشته باشد، احساسات منفی ناامیدی و بی‌لیاقتی در زندگی مجال خودنمایی پیدا می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.