?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1403 - 12:05
کد خبر : 30890

غول فنلاندی نسخه۲۰۲۴ گوشی های نوکیا ۶۳۱۰، نوکیا ۵۳۱۰ و نوکیا ۲۳۰ را معرفی کرد

غول فنلاندی نسخه۲۰۲۴ گوشی های نوکیا ۶۳۱۰، نوکیا ۵۳۱۰ و نوکیا ۲۳۰ را معرفی کرد

نوکیا به تازگی سه گوشی جدید را روانه بازار کرده است که همگی یک پیچ و تاب مدرن از کلاسیک ها هستند – نوکیا ۶۳۱۰ (۲۰۲۴)، ۵۳۱۰ (۲۰۲۴) و ۲۳۰ (۲۰۲۴).

نوکیا  رویکرد جدیدی  را برای گوشی های هوشمند خود اتخاذ کرده است، اما نام نوکیا را برای گوشی های هوشمند خود حفظ کرده است.

این سازنده فنلاندی به تازگی سه گوشی جدید را روانه بازار کرده است که همگی یک پیچ و تاب مدرن از کلاسیک ها هستند – نوکیا ۶۳۱۰ (۲۰۲۴)، ۵۳۱۰ (۲۰۲۴) و ۲۳۰ (۲۰۲۴).

نوکیا ۶۳۱۰ (۲۰۲۴)

این گوشی چند ویژگی جدید را برای نسخه ۲۰۲۴ به ارمغان می آورد. این مدل مشابه ۶۳۱۰ سال ۲۰۲۱ است اما HMD به آن یک باتری بزرگتر ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی و یک پورت USB-C داده است.

HMD بی‌صدا سه تلفن همراه نوکیا 6310، 5310، 230 را دوباره راه‌اندازی می‌کند.

بقیه مشخصات ثابت باقی می مانند – یک دوربین VGA با فلاش در پشت، یک LCD 2.8 اینچی در جلو، یک اسلات دو سیم کارت با قابلیت آماده به کار برای هر دو کارت و یک اسلات اضافی برای کارت های microSD.

نوکیا ۵۳۱۰ (۲۰۲۴)

در اینجا، HMD تصمیم گرفت طراحی کلی را از ۵۳۱۰ (۲۰۲۰) حفظ کند ، اما این گوشی در واقع اندازه‌اش بزرگ‌تر شد – بلندتر و عریض‌تر است و فضایی را برای باتری بزرگ‌تر ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی باز می‌کند. این چیپست اکنون Unisoc 6531F است که از پلتفرم Mediatek فاصله می گیرد. ردپای بزرگتر همچنین یک LCD بزرگتر ۲.۸ اینچی را به ارمغان می آورد.

HMD بی‌صدا سه تلفن همراه نوکیا 6310، 5310، 230 را دوباره راه‌اندازی می‌کند.

نام ۵۳۱۰ همه چیز درباره موسیقی است و همه ما کلاسیک XpressMusic 2007 را به یاد داریم . در اینجا، دکمه های پخش در سمت راست گوشی و کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارند. HMD همچنین یک پورت USB-C را در پایین قرار داده است، اما در داخل، همه چیز ثابت باقی مانده است – حافظه ۸/۱۶ مگابایتی (یک اسلات کارت microSD وجود دارد)، بلندگوهای دوگانه و رادیو FM.

نوکیا ۲۳۰ (۲۰۲۴)

این نوکیا ۲۳۰ مانند دو برادر دیگر خود رفتاری مشابه داشت – طراحی مشابه اما باتری جدید. ردپای دقیقاً مشابه گوشی عرضه شده در سال ۲۰۱۵ است و TFT 2.8 اینچی با ۶۵ هزار رنگ نیز حفظ شده است. همچنین دارای همان دوربین ۲ مگاپیکسلی با فلاش LED در پنل جلویی و پشتی است.

HMD بی‌صدا سه تلفن همراه نوکیا 6310، 5310، 230 را دوباره راه‌اندازی می‌کند.

تفاوت اصلی باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی و پورت USB-C است. بلوتوث ۵.۰ توسط چیپست Unisoc 6531F فعال می شود، در حالی که سایر ویژگی ها مانند جک ۳.۵ میلی متری صدا و ۸/۱۶ مگابایت بدون تغییر هستند.

HMD هیچ قیمتی برای این گوشی ها اعلام نکرده است. باید اشاره کنیم که هر سه گوشی به ۲G محدود می شوند، به این معنی که در هیچ شبکه ۳G یا جدیدتر کار نمی کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.