?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 17:15
کد خبر : 30497

آیا اتهام تجاوز امیر تتلو صحت دارد؟ | توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده امیر تتلو

آیا اتهام تجاوز امیر تتلو صحت دارد؟ | توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده امیر تتلو

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اتهام وارده به امیر تتلو مبنی بر تجاوز جنسی توضیحاتی ارائه کرد.

امیر تتلو خواننده جنجالی سبک آر اند بی چند هفته ای است که در بازداشت به سر می برد. امیر تتلو پس از مهاجرت از ایران در کشور ترکیه زندگی می کرد که پلیس ترکیه این خواننده را به خاطر رفتارهای غیر اخلاقی اش به پلیس ایران تحویل داد و در حال حاضر پرونده ای برای او در دادگاه تشکیل شده است. امیر تتلو این روزها در بازداشت به سر می برد و منتظر تعیین تکلیف خود است و این احتمال وجود دارد که به چندین سال حبس محکوم شود.

سخنگوی قوه قضائیه در خبری کوتاه در خصوص آخرین جزئیات پرونده تتلو خواننده بازداشتی معروف گفت: طبق آخرین تحقیقات در پرونده امیر حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو، هیچ مدرکی دال بر تجاوز جنسی و اتهامات از این قبیل وجود ندارد.

بازپرس پرونده تتلو چند روز پیش گفته بود:تتلو توبه نامه نوشته، می‌خواهد ازدواج کند و بچه‌دار شود،او در جلسات خود از بلاتکلیفی در ترکیه حرف زده و گفته که دلتنگ خانواده‌اش بوده است، همین هم باعث شده با پای خودش به ایران برگردد.

تتلو توبه نامه نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است، او دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد، بچه بیاورد و موسیقی را به شیوه درستش ادامه دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.