?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 14:52
کد خبر : 30810

موزیک چشم و دلم روشن این چه یاریه عرفان طهماسبی و کلیپ کولاک دانشجویان الزهرا+دانلود

موزیک چشم و دلم روشن این چه یاریه عرفان طهماسبی و کلیپ کولاک دانشجویان الزهرا+دانلود

آهنگ چشم و دلم روشن این چه یاریه عرفان طهماسبی ، رو کلیپ جشن فارغ التحصیلان دانشگاه الزهرا کولاک زیادی کرده است. را در انتهای متن دانلود کنید و گوش دهید

عرفان طهماسبی، به تازگی آهنگ  چشم و دلم روشن این چه یاریه را منتشر کرده است که رو کلیپ دانشجویان فارغ التحصیل بوشهری غوغا کرده است. ​عرفان طهماسبی تحصیل کرده کارشناسی ابزار دقیق می باشد که خوانندگی را از کافه و رستوران های اهواز شروع کرد و با شرکت در برنامه عصر جدید نام خود را به عنوان پدیده خوانندگی مطرح نمود.حضور ​عرفان طهماسبی در فصل دوم برنامه عصر جدید، به او کمک کرد تا شهرت و شناخت بیشتری برای خود کسب کند.

رشته‌ ام فنی است؛ کارشناسی ابزار دقیق می‌ خوانده ام، دلیلش هم اینست که ما در خوزستان حتی یک هنرستان موسیقی هم نداریم با اینکه از کودکی به‌ شدت به موسیقی علاقه‌ مند بودم، اما چون می‌ دانستم رشته موسیقی در خوزستان وجود ندارد، به هنرستان رفتم که دست‌ کم در اسمش واژه هنر به‌ کار رفته است!

رفتم هنرستان و برق ثبت‌ نام کردم. واقعا ما در بحث امکانات تحصیلی و آکادمیک موسیقی در خوزستان بسیار فقیر هستیم درحالی ‌که اگر یک هنرستان موسیقی داشته باشیم، استادانی برای تدریس می‌ آیند و ناخواسته آگاهی آکادمیک موسیقایی‌ مان بالاتر می‌ رود.ضمن اینکه تحت‌ تأثیر این آموزش‌ ها، استادانی در این حوزه رشد خواهند کرد که قطعا باعث پیشرفت هر چه بیشتر موسیقی کشورمان خواهد شد.

 

در برنامه عصر جدید

عرفان طهماسبی با شرکت در سری دوم برنامه عصر جدید نام خود را مطرح کرد، او در مرحله اول با اجرای بی نظیر آهنگ «گلم گلم» با تحسین و ۴ چراغ سفید داوران به دور دوم رفت.در دور دوم کارش به خوبی اجرای اول نبود تا اینکه با رای نجات به مرحله نیمه نهایی راه یافت و امین حیایی به او رای نجات داد و با راه یابی به فینال این مسابقه با رای مردمی نفر دوم این فصل از عصر جدید .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.