?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1403 - 20:33
کد خبر : 30900

جدید ترین تصاویر هانده ارچل بازیگر ترک فیلم سینمایی مست عشق

جدید ترین تصاویر هانده ارچل بازیگر ترک فیلم سینمایی مست عشق

هانده ارچل بازیگر نام آشنا و پرطرفدار سینمای ترکیه این روزها بیش از همیشه مورد توجه مخاطبین ایرانی قرارگرفته است.

هانده ارچل بازیگر ۳۰ ساله ترکیه‌ای تصاویری به اشتراک گذاشته که حسابی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. استایل و طرز پوشش هانده بسیار مورد پسند کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

هانده ارچل (زاده ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو در خانه‌ام را بزن شناخته شد. او از سال ۲۰۲۲، با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترکیه‌ای دارد. نامزد او هاکان سابانچی، پسرِ یکی از ثروتمندترین خانواده‌های ترکیه است

blank

بازی هانده ارچل در مست عشق

مست عشق فیلم سینمایی به کارگردانی حسن فتحی است. این اثر محصول مشترک ایران و ترکیه است، و سرمایه‌گذاران آن شرکت سیماریا (Simarya Film Production) و شرکت ای‌ان‌جی (ENG yepim medya) هستند.

 

 

به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران زن در ترکیه، چیزهای زیادی در مورد هانده ارچل وجود دارد که بدانید.

تنها در سن ۲۷ سالگی، او به نقاط عطف باورنکردنی در حرفه خود با چندین برنامه تلویزیونی پرطرفدار و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی چشمگیر دست یافته است.

blank

چه از طرفداران این هنرپیشه ترکیه ای باشید و چه علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتر، در اینجا حقایق جالبی وجود دارد که باید بدانید.

درخشش او با کار مدلینگ آغاز شد

در حالی که او اکنون یک ستاره بزرگ در صفحه نمایش کوچک است، کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۲ در مسابقه دوشیزه تمدن جهان شرکت کرد و در نهایت در آذربایجان نایب قهرمان شد.

blank

او پر دنبال‌کننده‌ترین بازیگر ترکیه‌ای در اینستاگرام است

ارچل با اطمینان از اینکه طرفداران وفادار خود را به روز نگه می دارد، مرتباً در اینستاگرام پست می گذارد. او با بیش از ۲۰ میلیون دنبال کننده، پرطرفدارترین بازیگر زن ترکیه ای در شبکه های اجتماعی است.

خواهرش یک سال از او بزرگتراست 

خواهر بزرگتر این بازیگر محبوب که گامزه ارچل نام دارد در ۱۸ ژانویه ۱۹۹۲ به دنیا آمد و ویژگی هایی مشابه این بازیگر ترکیه ای دارد. همچنین در کانون توجه، گامزه یک مدل، بازیگر، کارآفرین و شخصیت رسانه های اجتماعی است.

او در چندین آگهی تبلیغاتی کار نقش بازی کرد

ارچل در حالی که برای چندین آگهی روی صفحه نمایش دیده می شد، برای برندهای زیبایی از جمله L’Oréal Paris و DeFacto کار می کرد.

او در اوایل سال ۲۰۲۰ از دوست پسر قدیمی خود جدا شد

ارچل پیش از این با مورات دالکیلیچ خواننده و ترانه سرای ترکیه ای رابطه داشت. این زوج در فوریه ۲۰۲۰ نامزد کردند. با این حال، این زوج بعداً در ژوئن ۲۰۲۰ از هم جدا شدند و بسیاری از تصاویری که با هم در اینستاگرام داشتند حذف شدند.

او در سریال Sen Çal Kapimi با Kerem Bürsin آشنا شد

این بازیگر سال گذشته در ژوئیه در سریال تلویزیونی جدید  Sen Çal Kapimi  (درب من را می زنید) با بازی در کنار بازیگر همکار خود Kerem Bürsin، نقش اصلی را دریافت کرد. این سریال محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به ویژه به دلیل عشق بورزین و ارسل روی صفحه. پس از اینکه شایعات شروع شد، عاشقانه بازیگران فقط روی صفحه نمایش نبود، هر دوی آنها در تعطیلات اخیر خود در مالدیو، عشق خارج از صفحه نمایش خود را تایید کردند.

ارچل با فالوورهای زیاد در اینستاگرام، همیشه نماد مد برای بسیاری با لباس های لوکس بوده است، زیرا او هرگز از دوربین دوری نمی کند. از کت و شلوارهای لوکس گرفته تا کت و شلوارهای خوش‌پوش، ارچل مطمئناً می‌داند که چگونه با انتخاب‌های مد خود در صدر قرار بگیرد، زیرا او همه روندهای مد روز را به طرفداران خود الهام می‌دهد. چه در حال گشت و گذار با قایق تفریحی و چه در تعطیلات در مالدیو، لوازم اصلی کمد لباس او برای بسیاری ضروری است.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.