?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 16:45
کد خبر : 30857

تصویر خیره کننده جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو و تبلیغ چمدون /+عکس

تصویر خیره کننده جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو و تبلیغ چمدون /+عکس

جورجینا رودریگز دوست دختر کریستیانو رونالدو در حالی که به عنوان چهره جدید یک برند چمدان نشان داده می شود، هیکل باورنکردنی خود را در لباس ماکسی کرمی چسبان به نمایش گذاشت.

جورجینا رودریگز نامزد  کریستیانو رونالدو در حالی که به عنوان چهره جدید یک برند چمدان نشان داده می شود، هیکل باورنکردنی خود را در لباس ماکسی کرمی چسبان به نمایش گذاشت. 

 این کمپین، جورجینا در مقابل پس‌زمینه‌ای از مجموعه شخصی کریستیانو از سوپراسپرت‌ها در عربستان سعودی – فراری، مرسدس و پورشه ، با ارزش مجموع یک میلیون دلار عکس گرفت.

در تصویری که به طور انحصاری توسط MailOnline به دست آمده است، جورجینا رودریگرز این لباس را با یک کت بلند کرمی ست کرد و لاک‌های تیره‌اش را دوباره به حالت ظاهری درآورد.

او ظاهر را با یک گردنبند بزرگ یاقوتی آویز با یک حلقه همسان و مجموعه ای از گوشواره تزئین کرد

جورجینا رودریگز، نامزد  کریستیانو رونالدو، در تصویری که به طور انحصاری توسط MailOnline در روز یکشنبه به دست آمد، در حالی که به عنوان چهره جدید یک برند چمدان نشان داده می شود، هیکل باورنکردنی خود را در لباس ماکسی کرمی چسبان به نمایش گذاشت.

چمدون بزرگی که جورجینا برای کمپین به نمایش گذاشته بود خاکستری بود با خطوط صورتی و سفید در وسط و با حک شدن حروف اول او روی آن به پایان رسید.

چمدون چمدان

 جورجینا در ماه مارس وقتی  از دوست پسر فوتبالیست خود در حالی که در نمایش لباس زنانه پاییز/زمستان ۲۰۲۴-۲۰۲۵ Vetements در هفته مد پاریس قدم می‌زد ادای احترام کرد، خبرساز شد .

اینفلوئنسر  لباس قرمز رنگی پوشیده بود که در قسمت جلوی آن عدد هفت و نام خانوادگی شریک زندگی او درج  شده بود .

blank

کریستیانو در اولین حضور خود در منچستریونایتد پیراهن شماره هفت را بر تن کرد و در رئال مادرید و یوونتوس نیز به این سنت ادامه داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.