?>
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 - 18:03
کد خبر : 6606

هادی چوپان غول بدنسازی اما انسانی غیر عادی ؛ صحبت های جو روگان در مورد گرگ ایرانی

هادی چوپان غول بدنسازی اما انسانی غیر عادی ؛ صحبت های جو روگان در مورد گرگ ایرانی
جو روگان گزارشگر باسابقه UFC در پادکست اخیر خود به تحلیل هادی چوپان پرداخت و او را انسانی غیر معمولی خطاب کرد.

سرویس ورزشی چمدون ؛هادی چوپان روی صحنه مستر المپیا ۲۰۲۲ درخشید و قهرمانی را از آن خود کرد. جو روگان، گزارشگر باسابقه UFC، اخیراً در پادکست خود، هادی چوپان را به‌خاطر این قهرمانی تحسین کرد. جو روگان یکی از طرفداران پرشور بدنسازی است و در The Joe Rogan Experience پادکست خود در رابطه با بدنسازی صحبت کرده و در گذشته نیز میزبان رونی کلمن، اسطوره بدنسازی، بوده است.

او اخیراً میزبان دیو پورتنوی بنیانگذار Barstool Sports در JRE بوده است. آن‌ها در این مصاحبه در رابطه با موادی که عملکرد بدن را بهبود می‌بخشند و فیزیک‌های عجیب و غریبی را به کمک استروئیدها درست می‌کنند، صحبت کردند. این بحث در نهایت به صحبت درباره بدنسازی و هادی چوپان، قهرمان مستر المپیا، کشیده شد.

blank

هادی چوپان

نظر جو روگان در مورد هادی چوپان

روگان و پورتنوی در قسمت #۱۹۲۰ برنامه The Joe Rogan Experience، در رابطه با مواد مختلفی صحبت کردند که سرعت پیشرفت بدنسازان را افزایش و مدت ریکاوری آن‌ها را کاهش می‌دهند. او همچنین در این برنامه اظهار کرد که در بدنسازی باید از بعضی از این مواد استفاده کرد. او گفت:

بزرگ شدن بیش از حد بدن شما وابسته به استفاده از این مواد است.

روگان همچنین در رابطه با بدنسازانی صحبت کرد که با انجام تمرینات بسیار سنگین و روتین‌های کاهش آب، به بدن خود آسیب می‌زنند. او در رابطه با بدنسازان گفت:

آن‌ها اینقدر بزرگ می‌شوند که گاهی اوقات به شخصیت‌های کارتونی شبیه می‌شوند!

او برای مثالی برای این موضوع بیاورد به‌طور تصادفی هادی چوپان را مثال زد. او تصویری از هادی چوپان را به نمایش درآورد و باعث شد که روگان از هیکل بزرگ بدنساز ایرانی متعجب شود. او اظهار کرد:

فقط به این مرد نگاه کنید. خدای من! چطور ممکنه؟ او واقعاً بزرگ است!

هادی چوپان غولی بدنساز اما انسانی غیر عادی؛ صحبت های جو روگان در مورد چوپانروگان ۵۵ ساله در رابطه با فیزیک فوق‌العاده چوپان گفت:

او دوست دارد مانند یک بدنساز غول‌پیکر به‌نظر برسد و به‌نظر من، او واقعاً به‌عنوان یک بدنساز، خوب به‌نظر می‌رسد! دقیقاً به همین خاطر است که او قهرمان شده است. اما نمی‌توان او را به‌عنوان یک انسان معمولی در نظر گرفت.

نظر روگان در مورد رونی کلمن

زمانی که آن‌ها در مورد استفاده از استروئید صحبت می‌کردند، روگان در رابطه با رونی کلمن، اسطوره بدنسازی، صحبت کرد. او به پورتنوی گفت که بدنسازان به‌طرز عجیبی بزرگ و غیرطبیعی به‌نظر می‌رسند. او گفت:

آن‌ها بسیار بزرگ هستند. نمی‌توان یک انسان معمولی را به چنین هیکلی تصور کرد. به‌عبارت دیگر، رسیدن به چنین بدنی به‌طور طبیعی ممکن نیست.

هادی چوپان غولی بدنساز اما انسانی غیر عادی؛ صحبت های جو روگان در مورد چوپان

او رونی کلمن را مثال زد که او ژنتیک بسیار خوبی داشت اما با این حال، بدون استفاده از استروئید نمی‌توانست چنین بدنی برای خود بسازد. روگان اظهار کرد:

رونی کلمن تا ۳۰ سالگی از استروئیدها استفاده نکرد. او ژنتیک فوق‌العاده‌ای داشت و این باعث شده بود که او حتی بدون استفاده از استروئید بدنی خارق‌العاده داشته باشد.

او در ادامه گفت:

وقتی که من رونی کلمن را به برنامه دعوت کردم، او در این مورد صحبت کرد. او گفت که تا قبل از استفاده از استروئیدها توانایی مقابله و شکست دادن بهترین‌های بدنسازی را نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.