?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 4:45
کد خبر : 4625

شوهرم با دوست پسرم مشکلی ندارد /من یک زن خوشبخت هستم

شوهرم با دوست پسرم مشکلی ندارد /من یک زن خوشبخت هستم

سرویس حوادث چمدون ،در یک حادثه کم نظیر حتی در جامعه های غربی، یک زن بریتانیایی، با همسر و دوست پسر خود زندگی مشترکی را زیر یک سقف آغاز کرده و به گفته وی بدون هیچ مشکلی با هر دو آنها همبستر می شود. روزنامه بریتانیایی دیلی میل در گزارشی در این باره نوشت که

سرویس حوادث چمدون ،در یک حادثه کم نظیر حتی در جامعه های غربی، یک زن بریتانیایی، با همسر و دوست پسر خود زندگی مشترکی را زیر یک سقف آغاز کرده و به گفته وی بدون هیچ مشکلی با هر دو آنها همبستر می شود.

روزنامه بریتانیایی دیلی میل در گزارشی در این باره نوشت که ماریا بوتزکی پس از جدایی از همسرش با زندگی جدیدی را با دوست پسر خود شروع کرد، اما پس از چندی بار دیگر با همسر سابقش رابطه برقرار کرد.

ماریا می گوید که شیفته همسر و دوست پسرش است و نمی تواند از هیچکدام از آنها صرف نظر کند، بنابراین چاره را در آن دید که هر دو آنها را در منزلی در شرق لندن زیر یک سقف جمع کند.وی افزود که با هر دو همبستر می شود و تا کنون با هیچ مشکلی روبر نشده است بلکه به گفته او، رابطه دوستی خوبی نیز میان همسر و دوست پسرش برقرار شده است.

زن بریتانیایی زندگی با دو مرد

او می گوید:” شاید این مسئله برای مردم عجیب باشد، اما هر دوی آنها را دوست دارم و نمی توانم هیچیک از آن دو را ترک کنم و تنها راه حل را در این دیدم که آنها را در یک منزل جمع کنم.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.