?>
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 7:19
کد خبر : 3953

مزایا و معایب پوشیدن شورت / چرا باید شورت بپوشیم

مزایا و معایب پوشیدن شورت / چرا باید شورت بپوشیم

سرویس سلامت چمدون ،یکی از مهم ترین اقسام لباس برای هر کسی قطعا لباس زیر است و تقریبا همه ما از لباس زیر استفاده می کنیم. به طبع هنگام استفاده از یک نوع لباس، باید نکات خاصی را رعایت کنیم که در درجه اول زیبایی و جذابیت داشته باشد و در درجه دوم سلامتی ما

سرویس سلامت چمدون ،یکی از مهم ترین اقسام لباس برای هر کسی قطعا لباس زیر است و تقریبا همه ما از لباس زیر استفاده می کنیم. به طبع هنگام استفاده از یک نوع لباس، باید نکات خاصی را رعایت کنیم که در درجه اول زیبایی و جذابیت داشته باشد و در درجه دوم سلامتی ما همیشه در نظر گرفته شود.

به همین دلیل در ادامه ی این مطلب در نظر گرفته ایم تا به مزایا و معایب استفاده از لباس زیر بپردازیم تا بهترین شکل استفاده از آن را در پایان این مطلب بدانید.

چرا باید لباس زیر بپوشیم؟

پوشیدن لباس زیر فواید بسیار زیادی برای بدن شما دارد که به علت روزمره بودن استفاده از آن به آن فکر نمی کنیم. اما دانستن مزایای استفاده از لباس زیر می تواند شما را در انتخاب نوع آن محتاط تر کند.ج

جلوگیری از بروز عفونت دستگاه تناسلی زنان

پوشیدن لباس زیر مناسب و با جنس خوب برای شرایطی که شما نیاز دارید می تواند تا حد زیادی احتمال بروز عفونت های دستگاه تناسلی را از بین ببرد.

عفونت های دستگاه تناسلی زنان معمولا به علت وجود رطوبت و تمیز نبودن ناحیه تناسلی ایجاد می شود که یک لباس زیر خوب می تواند این موضوع را به راحتی از بین ببرد در حالی که همزمان یک لباس زیر نامناسب سبب بروز همین مشکل خواهد شد.

جذب رطوبت بعد از استفاده از سرویس بهداشتی

تا الان قطعا برای شما پیش آمده است که در قراری کاری و یا در مسافرت نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی داشته اید. دغدغه ای که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، خیس شدن لباس های شما پس از استفاده از سرویس بهداشتی است.

لباس زیر می تواند در این مواقع نقش کلیدی در جذب این رطوبت و عدم انتفال آن به لباس شما داشته باشد و به طبع خیس بودن به لباس های رویی شما کشیده نخواهد شد. عملکرد لباس زیر در این موارد دقیقا مانند زیرپوش های مردانه است که با جذب عرق مانع از انتقال آن به پیراهن می شوند.

خراب نشدن لباس های شما

ترشحات دستگاه تناسلی مردان و زنان، یک مسئله ی غیر ارادی است که می تواند اثر بدی روی لباس های شما داشته باشد. به همین دلیل پوشیدن یک لباس زیر مناسب می تواند با جذب این ترشحات مانع از خراب شدن ظاهر و بافت، لباس های شما شود.

پس با پوشیدن لباس زیر شما یا باید این اثرات را از روی لباس زیرتان پاک کنید و یا اینکه در صورت پاک نشدن، از آن لباس زیر استفاده نخواهید کرد که به نسبت شلوارتان هزینه ی بسیار کمتری را متحمل خواهید شد.

جلوگیری از بیماری فولیکولیت

شاید اصلا اسم این بیماری را تا به حال نشنیده باشید و جالب تر این است که این بیماری در ۹۰ درصد مواقع به علت نپوشیدن لباس زیر به وجود می آید.

بیماری فولیکولیت به علت تماس لباس های تنگ و زبر با موهای ناحیه تناسلی شما و قسمت زیر شکم ایجاد می شود که در نتیجه ی آن فولیکول های مو شما در آن ملتهب می شوند و باعث سوزش و خارش شدید در این ناحیه خواهد شد.

پوشیدن لباس زیر باعث می شود که پوست این ناحیه شما با لباس های اصلیتان که ممکن است زبر باشند در تماس نباشد. شلوارهای جین و کتان می توانند مثال خوبی برای لباس های زبر باشند.

احساس راحتی بیشتر

طبیعتا همه ی ما از پوشیدن لباس زیر به چند علت احساس آرامش بیشتری خواهیم داشت. یکی از این دلایل پوشاندن ناحیه تناسلی از زیر لباس اصلی ما است.

دیگری می تواند جمع کردن شکم و پهلو ها باشد که با پوشیدن یک شورت مناسب به راحتی فراهم خواهد شد. وقتی که انواع لباس زیر زنانه و مردانه را بشناسید می توانید بهترین انتخاب را برای راحتی خودتان داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.