?>
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 7:21
کد خبر : 3446

کاری که هر مردی باید بعد از رابطه جنسی انجام دهد/اختصاصی چمدون

کاری که هر مردی باید بعد از رابطه جنسی انجام دهد/اختصاصی چمدون
چندین کار وجود دارد که هر مردی باید بعد از رابطه جنسی انجام دهد

سرویس سلامت چمدون ،پس  از مقاربت، بسیاری از مردان ممکن است احساس رضایت و آمادگی برای استراحت کنند، اما برای حفظ سلامت جنسی و حفظ یک رابطه قوی با همسر خود، باید چندین کار را انجام دهند. در این مقاله به این می پردازیم که هر مردی باید چه کارهایی را بعد از رابطه انجام دهد.

blank

۱. ادرار کنید و دوش بگیرید 

یکی از مهم ترین کارهایی که هر مردی باید بعد از نزدیکی انجام دهد استفاده از حمام است. این به این دلیل است که در حین مقاربت، باکتری ها می توانند به مجرای ادرار رانده شوند که می تواند منجر به عفونت هایی مانند UTI شود . با ادرار کردن پس از مقاربت، مردان می توانند به دفع باکتری هایی که ممکن است در حین مقاربت وارد مجرای ادرار آنها شده باشد، کمک کنند و خطر عفونت را کاهش دهند .

 

۲. اندام تناسلی را شستشو  کنید

یکی دیگر از کارهای مهمی که هر مردی باید بعد از آمیزش انجام دهد تمیز کردن است. این شامل شستن دست ها، اندام تناسلی و سایر مواردی است که در حین مقاربت استفاده می شد. این می تواند به کاهش خطر عفونت کمک کند و هر دو طرف احساس شادابی و تمیزی داشته باشند .

blank

۳. با شریک خود ارتباط برقرار کنید

پس از مقاربت، ارتباط مردان با همسر  خود بسیار مهم است. این می تواند شامل بحث در مورد آنچه آنها در مورد تجربه دوست داشتند یا نه، درخواست بازخورد، و بیان خواسته ها یا نیازهای خود برای برخوردهای جنسی آینده باشد. ارتباط موثر می تواند به تقویت پیوند بین همسران  کمک کند و منجر به تجربه های رضایت بخش تری برای هر دو طرف شود.

۴. لحظه ای استراحت کنید

پس از مقاربت، بسیاری از مردان ممکن است احساس خستگی یا آرامش کنند. برای آنها مهم است که لحظاتی را برای استراحت و استراحت اختصاص دهند. این می تواند شامل در آغوش گرفتن با شریک زندگی خود، گرفتن یک حمام آب گرم، یا صرف کمی وقت برای خود برای پردازش این تجربه باشد .

blank

۵. اگر کاندوم استفاده می کنید آن را بررسی کنید

اگر مردی در حین مقاربت از کاندوم استفاده کرد، برای او مهم است که علائم پارگی  یا آسیب را بررسی کند. این می تواند شامل بررسی سوراخ یا پارگی در کاندوم و همچنین اطمینان از اینکه کاندوم به درستی اعمال شده و برداشته شده است. اگر نگرانی‌هایی در مورد اثربخشی کاندوم وجود دارد، مردان باید آزمایش عفونت‌های مقاربتی (STIs) را در نظر بگیرند و در مورد گزینه‌های محافظت در آینده با همسرشان صحبت کنند .

.

۶. مراقبت از خود را تمرین کنید

در نهایت، پس از آمیزش، مردان باید مراقبت از خود را انجام دهند. این می تواند شامل مراقبت از نیازهای جسمی و عاطفی آنها مانند خواب کافی، خوب غذا خوردن، ورزش و تمرین تکنیک های کاهش استرس باشد. با مراقبت از خود، مردان می توانند اطمینان حاصل کنند که سالم و آماده برای آمیزش های  جنسی آینده باشد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.