?>
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1402 - 19:59
کد خبر : 10729

قاتل وحید مرادی چه کسی بود و سرانجام او چه شد ؟

قاتل وحید مرادی چه کسی بود و سرانجام او چه شد ؟

قاتل وحید مرادی، جوانی به نام سعید بود که یازدهم تیرماه سال۹۷ در زندان دست به جنایت زد. آن روز در جریان درگیری بین ۲ گروه از زندانیان در یکی از بندهای زندان رجایی شهر، یکی از زندانیان به نام وحید مرادی به قتل رسید. او شروری مطرح و معروف به عقاب ایران بود که

قاتل وحید مرادی، جوانی به نام سعید بود که یازدهم تیرماه سال۹۷ در زندان دست به جنایت زد. آن روز در جریان درگیری بین ۲ گروه از زندانیان در یکی از بندهای زندان رجایی شهر، یکی از زندانیان به نام وحید مرادی به قتل رسید. او شروری مطرح و معروف به عقاب ایران بود که به اتهام قتل یکی از دوستانش در منطقه ولنجک در زندان بود.

blank

قاتل وحید مرادی، جوانی به نام سعید بود که یازدهم تیرماه سال۹۷ در زندان دست به جنایت زد.

آن روز در جریان درگیری بین ۲ گروه از زندانیان در یکی از بندهای زندان رجایی شهر، یکی از زندانیان به نام وحید مرادی به قتل رسید. او شروری مطرح و معروف به عقاب ایران بود که به اتهام قتل یکی از دوستانش در منطقه ولنجک در زندان بود.

blank

به‌دنبال قتل وحید مرادی، یکی از زندانیان به نام سعید که از ۲سال قبل‌تر به اتهام قتل مردی با شلیک گلوله در زندان بود، تحت بازجویی قرار گرفت و معلوم شد که وی وحید مرادی را در زندان به قتل رسانده است. سعید به اتهام ۲فقره قتلی که مرتکب شده بود محاکمه و به قصاص محکوم شد؛ اما چندی قبل توانست رضایت اولیای دم قتل اول را جلب کند. با وجود این همچنان حکم قصاص او در پرونده قتل وحید مرادی پابرجا و قطعی بود. سعید سحرگاه دیروز پای چوبه دار رفت و تا آخرین لحظات تلاش کرد تا از اولیای دم مهلت یا رضایت بگیرد  اما اولیای دم اصرار بر اجرای حکم مجازات داشتند. به این ترتیب تلاش‌های او برای بخشش تا آخرین دقایق بی‌نتیجه ماند و قاتل شرور مطرح کشور به دار مجازات آویخته شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.