?>
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 17:51
کد خبر : 10816

او برای سرگرمی عکس های خصوصی دختر۱۶ساله را منتشر می کرد

او برای سرگرمی عکس های خصوصی دختر۱۶ساله را منتشر می کرد

فضای مجازی و اینترنت ،در حقیقت ابزاری برای آسایش بیشتر و صرفه جویی در بسیاری هزینه هاست .اپلیکیشن های زیادی در بستر اینترنت راه اندازی شده اند که نیاز مراجعه حضوری به بانک ها و ادارات و … مرتفع نموده است .اما مانند دو خط موازی پا به پای آن مخاطرات خاص خودش را هم

فضای مجازی و اینترنت ،در حقیقت ابزاری برای آسایش بیشتر و صرفه جویی در بسیاری هزینه هاست .اپلیکیشن های زیادی در بستر اینترنت راه اندازی شده اند که نیاز مراجعه حضوری به بانک ها و ادارات و … مرتفع نموده است .اما مانند دو خط موازی پا به پای آن مخاطرات خاص خودش را هم در پی دارد .

همراه دختر ۱۶ ساله‌اش به پلیس فتا استان خراسان رضوی مراجعه کرد مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار تصاویر شخصی دخترش آرامش را از زندگی وی گرفته و با درخواست‌های نامناسب به همراه تهدید به انتشار تصاویر باعث سلب آسایش خانواده شده است.

بعد از طرح این شکایت، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم در محل سکونت خود به همراه ابزار دیجیتالی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

متهم در ابتدا منکر ارتکاب جرم شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات بدست آمده به ناچار لب به اعتراف گشود و دلیل رفتار سوء خود را سرگرمی و پر کردن اوقات خویش، عنوان کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.